יום ראשון, 13 בפברואר 2022

BEER MARKET- בר בירות שכונתי וסופר מגניב

 



לפני כחצי שנה נפתחת בר בירות BEER MARKET בלב ראשון לציון. מדובר בבר סופר מגניב וקליל. בBEER MARKET להתנסות במגוון בירות ממקומות שונים בעולם, יש בבר מגוון של כ-30 סוגי בירות, בהירות, כהות, עם אחוזי אלכוהול שונים, מהחבית, בבקבוק ואפילו בפחיות סופר מגניבות! 

עמדת ברי הבירות של ביר מרקט
הבר מאופיין בחמימות נעימה לצד מודרניות בלתי מתפשרת, עם מוסיקת מיינסטרים בדיוק מופלא מבחינת גובה הסאונד. ה שוק הבירה   מאוד מרווח, באופן כללי, אין את הצפיפות שבדרך כללית רואים בברים, יש רווחים בין שולחן לשולחן ובין אורח מאוד וכל זה מתאים כי הוא מתאים את עצמו לקבוצות ו/אוגות/ פרטיות יחידים ויכולים לחגוג. כל אלו ביחד אצלנו יצרו אווירה סופר כייפית ואפשרויות לסיים את היום יחד לדבר ולהקשיב אחד לשני לא לצעוק ומבלי להרגיש חלק משולחן אחר. מעבר לכל אלו המקום יכול להיות מצויין כמקום לאירוח ערבי גיבוש למקומות עבודה בשל האופי שלו, אפשר לחגוג עם כל המשפחה (מותנה בהזמנת מקום מראש), או אפילו ערבי חברים/ חברות או כולם יחד. צילמתי את המקום 360 מעלות, מטה בסרטון. 



בBEER MARKET אפשר גם למצוא מגוון רחב של שתייה חריפה כמובן, אנחנו פותחים את המפגש עם ציסר של ג'ימסון כמו אוהבים, כמובן ביטוח יינות, ויסקי איכותי, בורבון מלטף, וודקה ועוד. בנוסף לכל אלו, יש במקום תפריט אוכל רחב וטעים במיוחד. במנות הראשונות לדוגמא אפשר למצוא אדממה, חמוצי הבית, שמריפס סופר קריספי מבחוץ וטעים אמאלה מבפנים, מטוגן בצורה מושלמת, נאצ'וס שמכינים במקום ומגיע עם סלסלה מעולה וחריפה! זה רץ עם בירה! כנפיים מעולות עם רוטב מהפנט ועוד. ראוי לציין שהשירות היה נפלא, הפרסונות שעובדות במקום נעימים, ניכרת בהם עדינות יוצאת דופן ויכולת לתת שירות באהבה. המנות גדולות, רובן מנות שניתן לחלוק ואפילו כדאי לחלוק אותן וכך לגוון באפשרויות כשפותחים שולחן בכייף במקום. ממבט חטוף על התפריט אני יכולה לכתוב בלב שלב שהמחירים הוגנים מאוד. 





         



ב BEER MARKET  גם מכינים נקניקיות מעולות!!! וכמו שכולם יודעים, אין כמו נקניקיות שעשויות מבשר איכותי וטעים, זה ממש לא משתווה לנקניקיות מוכנות באיזושהו אופן. הנקניקיות אנטריקוט היו סופר מעולות, כאלה שמבחינתינו לחזור למקום למקום. זו מנת חובה. 


 חובבי הטלה ישמחו לדעת שבמקום יש גם צלעות נהדרות שמגיעות על פלנצ'ה לוהט במיוחד



דבר נוסף אולי הכי מגניב שראיתי במקום זו האפשרי להזמין עם משלוח או בטייק אווי כל בירה מהחבית שבכם ובגודל הרצוי לכם, בביר מרקט ממלאים במקום בקבוק אוהבים למה שאתם והחכם שלכם! 

בר הבירות  BEER MARKET  נמצא בהרצל 30, ראשון לציון, אפשר למצוא חנייה בסביבת המקום או ממש בסמוך לו בחניון. למרות שבינינו, תגיעו במונית, הכי קל ונוח, ככה להתנסות ולשתות כאוות נפשכם. אנחנו נהננו מאוד. 

*המקום לא כשר

***גילוי נאות, ההתנסות שלנו הינה כחלק מאירוע ההשקה שערכו במקום. 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...