יום שלישי, 9 בפברואר 2021

ממרח בטעם חמאה מופחת שומן מבית "משומשו"

 


"משומשו" ידועים כמובילים בשוק עם הגבינות הטבעוניות והטעימות שהם פיתחו. כעת ממרח נוסף הצטרף לחגיגת הטעמים, ממרח בטעם חמאה 100% טבעוני, ללא חומרים משמרים וללא אלרגנים, אשר מאוד טעים, המרקם שלו נימוח והוא נמרח בקלות יתרה, ולא פחות חשוב מזה, הערך הקלורי בו והשומן מכילים פחות מחצי מכל ממרח חמאה דומה ולא טבעוני.
הממרח בטעם חמאה עשוי מרכיבים צמחיים בלבד, על בסיס שמן קוקוס, לא תמצאו בו כולסטרול, אחוז השומן בו כ-35% בשונה מכל ממרח דומה חלבי שמכיל כ-70% שומן! זו הפחתה מאוד משמעותית, מה גם שבשל טעמו הנהדר, כייף להשתמש בו כממרח או כמצע למאכל כלשהו, לאפייה, לבישול ובכלל. הטעם של הממרח מאוד דומה לממרח חמאה רגיל, יש בו את כל היתרונות של ממרח חמאה וללא חסרונות רבים שיש בממרח חמאה רגיל.

יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc: "שילוב חמאה בתפריט מרגיש לאנשים רבים כמו 'חטא'. הם נהנים מהטעם אבל לא מרגישים בנוח עם הערכים התזונתיים. הסיבה היא אחוז השומן הגבוה בחמאה - מעל 90%! - עם כמות גבוהה של חומצות שומן רוויות שמקורן מן החלב. "מדובר במקור בעייתי של שומן רווי ומחקרים לאורך השנים אף הראו קשר בינו לבין עליה בסיכון למחלות לב וכלי דם. לכן, אנשים רבים מוותרים על ההנאה שבשילוב החמאה בתפריט היומי. החידוש של חברת משומשו יכול לתת את המענה הנכון לשמירה על תפריט בריא בלי לוותר על הטעם של החמאה מידי פעם. מדובר בממרח בטעם חמאה שהינו טבעוני לחלוטין ובעל ערכים תזונתיים טובים יותר מכל תחליפי החמאה המוכרים כיום בשוק".

לדבריה, מקור השומן בממרח בטעם חמאה של חברת משומשו הוא שמן קוקוס שנחשב לשומן רווי צמחי התורם לבריאות. הממרח מכיל את אחוז השומן הנמוך באופן מובהק ביחס לחמאה ואף ביחס לממרחים אחרים בטעם חמאה המצויים כיום בשוק. המוצר ללא תוספת סוכר ועם כמות פחמימות נמוכה מאוד (3.5 גרם ב-100 גרם). כמו כן יש תוספת של סיבים תזונתיים. שימו לב, הממרח איננו מקבל מדבקה אדומה של כמות גבוהה של נתרן! יתרון נוסף של הממרח בטעם חמאה הוא כמות גבוהה של סידן, ב-100 גרם מוצר יש מעל  מעל ל-70% מכמות הסידן היומית המומלצת לאדם בוגר!
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13.90 ₪ לאריזת 150 גרם. 
להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות, כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...