יום ראשון, 31 בינואר 2021

הספר "פודקאסט" מאת צביקה ברגמן

 




בעולם שבו המדיה משתנה כל הזמן ומרביתנו מנסים לעקוב ולהדביק את הקצב בלימוד וההתפתחות אחר כל אפשרויות אמצעי התקשורת השונים, הפך הפודקאסט לאחד מאמצעי התקשורת המתפתחים במהרה, ערוץ תקשורת בו בעצם משדרים כמו רדיו אך ההקלטה נשמרת וניתן להקשיב לה כמו פרק בסדרה כדוגמא או כרצועה של שיר. פודקאסט דורש לא מעט תחזוק ועניין. הספר מוביל את קוראיו צעד אחד צער בבניית פודקאסט.

את הספר כתב צביקה ברגמן, איש עסקים, מאמן, סופר, מרצה ומו"ל. צביקה ברגמן כתב והוציא לאור עשרות ספרים ורבי מכר בתחום הכלכלה והעסקים, וספריו אף תורגמו לאנגלית וסינית. הספר כתוב בצורה ברורה, בגובה העיניים, ממש הלכה למעשה, בדרך כזו שכל מי שרוצה לפרוץ בתחום יכול לקחת את הספר צעד אחר צעד ולהתקדם בתחום.

צביקה ברגמן מסביר בצורה קולחת ונעימה כיצד להפוך לפודקאסט מוביל, כשהוא בעצמו הקים ערוץ שכזה ותוך זמן קצר הפך לאחד מפודקאסטים המושמעים והידועים. אם חשקה נפשכם שיכירו אתכם, אם אתם רוצים להוביל בתחום הפודאסטים, אם אתם רוצים להפוך את הערוץ שלכם לעוד אפשרות לתוספת שכר, כך שירצו לפרסם אצלכם, זה בדיוק הספר עבורכם ובשבילכם. 

"בעידן תקשורתי כמו זה בו אנו חיים, הפודקאסט מהווה הזדמנות מעולה לפתח ערוץ תקשורת נוח ויעיל, שיתרום לך בכמה מישורים", מסביר מחבר הספר  צביקה ברגמן, "ראשית, התהליך והיצירה יסבו לך הנאה רבה, שנית – הפודקאסט עשוי להרחיב את יכולת ההשתכרות שלך (שכן ייתכן וגורמים עסקיים שונים יהיו מעוניינים לפרסם בו) ושלישית, הוא יתרום לבניית המוניטין שלך. את המידע לבניית פודקאסט מצליח משלך אני מעניק לך בספר בשפה ברורה, שלב אחר שלב, כדי שתוכל לפתוח בקלות ובנוחות ערוץ תקשורת משלך. אין כל צורך בידע מוקדם!".

מנתוני דו"ח בזק האחרון עולה, שאחד מתוך 3 ישראלים מאזין לפודקאסט, כאשר 66% מהם עושים זאת במהלך נסיעה/נהיגה. פילוח הנושאים הוא - 41% מאזינים לפודקאסטים בנושאי היסטוריה, 23% מאזינים לנושאי כלכלה, 15% בנושאי היי-טק ו-21% לנושאים אחרים. גורמי מקצוע שונים בעולם צופים לתחום גידול משמעותי, בשל נוחות השימוש בו והעובדה שמדובר בתחום ייעודי בו המאזין מתעניין. בתקופת הקורונה מספר ההשמעות גדל עוד יותר, שכן אנשים רבים גילו את מקור המידע הזה - המאפשר להרחיב אופקים מתי שנוח, בכל שעה ובכל מקום.

מחיר הספר כ-89 שקלים ואפשר לרכוש אותו באתר sodot 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...