יום ראשון, 31 בינואר 2021

caring candies- שוקולד ללא סוכר, בטעמים מפתיעים במיוחד



אין כמו שוקולד!!! אם יש דבר שממש קשה לי בלעדיו, זה שוקולד! והאמת, שמבין כל הממתקים הקיימים, דווקא שוקולד נתפס ככזה שיחסית בריא בהשוואה לאחרים. הילדים וגם אני אוכלים לא מעט שוקולד, אנחנו לא מפריזים, אבל עדיין, במקרה שלי, אני תמיד מעדיפה מוצרים עם פחות קלוריות והרבה טעם. קיבלתי להתנסות את סדרת חטיפי השוקולד של "caring candies" שמכילים בעיקר מרכיבים טובים:

1.     מיוצרים בעבודת יד

2.     מכילים מעט פחמימות

3.     עשויים רכיבים טבעיים

4.     עשויים משוקולד מריר וחלב

5.     ללא גלוטן

6.     ללא חומרים משמרים

7.     ללא צבעי מאכל

8.     ללא סוכר

9.     השוקולד המריר גם טבעוני

 

חטיפי השוקולד מוצעים באריזות במשקל 50 גרם. בשל הרכבם, הם ידידותיים לשוחרי בריאות ולסוכרתיים: הם מכילים 4- 6 גרם פחמימות ל-100 גרם, כלומר 2 – 3 גרם פחמימה בלבד לחטיף במשקל 50 גרם!

בסדרה תוכלו ליהנות מחמישה טעמים מיוחדים וכייפים במיוחד:

1.     שוקולד מריר עם שבבי מנטה

2.     שוקולד מריר עם שבבי דובדבנים חמוצים- מכיל שוקולד מריר 70% קקאו, בשילוב שבבי סוכריה בטעם מפתיע של דובדבן חמצמץ (לא מכיל פרי), אבקת מלטיטול, איזומאלט, חומרי טעם וריח טבעיים. ללא רכיבים מן החי. מכיל רק 2.5 גרם פחמימות בחטיף. מתאים לטבעונים.

3.     שוקולד חלב- מכיל אבקת מלטיטול, חמאת קקאו, מסת קקאו (30%), אבקת חלב מלא ודל שומן, שומן צמחי, לציטין מחמניות וחומרי טעם וריח טבעיים מתמציות וניל. מכיל רק 3 גרם פחמימות בחטיף.

4.     שוקולד חלב עם שבבי מנטה- מכיל אבקת מלטיטול, חמאת קקאו, מסת קקאו (30%), אבקת חלב מלא ודל שומן, שומן צמחי, לציטין מחמניות, חומרי טעם וריח טבעיים מתמציות וניל ואיזומאלט. בשילוב תמצית מנטה טבעית. מכיל רק 3 גרם פחמימות בחטיף.

5.     שוקולד חלב עם שבבי טופי- המועדף על כל בני המשפחה באופן חד משמעית, מכיל אבקת מלטיטול, חמאת קקאו, מסת קקאו (30%), אבקת חלב מלא ודל שומן, שומן צמחי, לציטין מחמניות, חומרי טעם וריח טבעיים מתמציות וניל, איזומאלט, תמצית טופי מחומרים טבעיים. מכיל רק 3 גרם פחמימות בחטיף.

 

תוכלו לרכוש את השוקולדים הטעמים בכל חנויות הטבע השונות ובחנויות הפרטיות בארץ, ואץ באתר של החברה www.caringcandies.co.il

כשרות השוקולדים, מהדרין פרווה – לשוקולד המריר, וכשר חלבי – לשוקולד החלב (עכו"ם), בהשגחת בד"ץ קייפטאון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר:  8.90 ש"ח לאריזה במשקל 50 גרם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...