יום ראשון, 28 ביוני 2020

ecoLove- קולקציית מסיכות שיער




השיער שלי, אחד הדברים הכי רגישים אצלי ולו רק בגלל עצם היותו פחות בריא מהרגיל, לא מעט שיער שיבה ובוא נודה באמת גם יחסית דליל. מכיוון שאין ייאוש בעולם, אני תמיד פתוחה לגלות ולנסות מוצרי טיפוח שיעשירו אותו ויעזרו לו להיות הכי טוב שהוא יכול להיות.  
פה נכנסה למשימה המסיכה של ECOLOVE שקיבלתי להתנסות, מסכה שעשויה מתמציות של פירות וירקות אורגניים ללא SLS, פארבנים, פטרוכימיקלים או רכיבים מן החי, שכל אלו יחד מאוד מדברים אליי כאדם באופן כללי ואין כמו הטבע כדי לסייע לטבע :)

המותג ecoLove (אקו לאב) הישראלי (משנת 2011), המתמחה בפיתוח ושיווק מוצרים מהטבע לטיפוח הגוף והשיער, מציע להעשיר שיער עייף ומותש בעזרת קולקציה של מסיכות שיער ייעודיות, נמרצות ועשירות בכל טוב מהטבע, שעושות טוב גם לנשמה.
המסיכות עשויות מתמציות של פירות וירקות אורגניים, ללא SLS, פארבנים, פטרוכימיקלים או רכיבים מן החי. המסיכות כוללות שמנים איכותיים, תמציות צמחים טבעיות ומים ומלחים מים המלח המועשרים ב-26 מינרלים - המסייעים לשיקום וטיפוח השיער. המסיכות מאושרות Vegan Friendly ולא נוסו על בעלי חיים


אני משתמשת במסיכה כשבועיים, אצלי מסיכה מחליפה את המרכך, כיוון שבתחושה שלי וכך גם חיזקה את דעתי הספרית האלופה שלי, המרכך מחליש לי את השיער ואילו המסיכה מחזקת אותו ותורמת לו רבות. 
אני כמובן בחרתי להתנסות את המסיכה לשיער צבוע ופגום, כיאה לשיער כמו שלי, אבל תוכלו למצוא את המסיכה בסדרה שמתאימה לכם בדיוק, הקולקציה כוללת שלושה סוגי מסיכות:
1.מסיכה טבעית לשיער צבוע ויבש מאוד - פירות אורגניים סגולים: המסיכה מכילה תמציות של אוכמניות, ענבים ולבנדר אורגניים, חמאת שיאה, שמן ארגן מרוקאי, שמן חוחובה, שמן שקדים, אלוורה, קלנדולה, תמציות של תה ירוק וקמומיל ומים ומלחים מים המלח המועשרים ב-26 מינרליים.
2.מסיכה טבעית לשיער רגיל עד יבש - ירקות אורגניים כתומים: המסיכה  מכילה חמאת שיאה, שמן ארגן, אלוורה ותמצית ירקות כתומים – גזר, דלעת ובטטה, ומים ומלחים מים המלח המועשרים ב-26 מינרלים.
3.מסיכה טבעית ללא מלחים, לטיפול אינטנסיבי ולשיער לאחר החלקה: המסיכה מכילה שמן מקדמיה, חמאת שיאה, שמן ארגן מרוקאי, שמן קוקוס, שמן זית, שמן חוחובה, אלוורה, קלנדולה וקמומיל.

מחיר: 39.90 ש"ח למסיכה הסגולה והכתומה ; 44.90 ש"ח למסיכה נטולת המלחים (כל מסיכה במשקל 350 מ"ל).
להשיג: ברשתות הטבע - ניצת הדובדבן, שופרסל גרין, אניס וטבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע, בתי מרקחת נבחרים ובאתר "בשבילנו"  https://www.b-shvilenu.co.il/

לעוד פרטים והתרשמות אישית ניתן להיכנס לדפים של החברה- 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...