יום שלישי, 23 ביוני 2020

קליק טוי, אתר למוצרי ילדים במחירים מנצחים




כהורים שעובדים במשרה מלאה פלוס ומגדלים 3 קטנטנים צמודים, אנחנו בקושי מגיעים לחנויות. מה גם שעם הקורונה בכלל הפסקנו ללכת למעט החנויות אליהן הלכנו לטובת הבריאות של כולנו. 
תכירו את אתר הצעצועים הסופר הוגן של קליק טוי, יש בו מגוון רחב מאוד של מוצרים לכל הגילאים ולכל צורך, קיבלנו וגם בדקנו מעצמינו מיקרופון סופר מוש שהוא גם מקליט, שהילדים נהנו ממנו החל מלירז הקטן , בן השנה וחצי שנהנה לשמוע את עצמו ועד לאחיותיו בנות ה-3+4 שמרגישות קצת נועה קירל בזכותו :) ועלותו בך הכל כ-40 שקלים במקום 100 שקלים. הוא מגיע בשלושה צבעים ואצלנו במשך כשבועיים עובד עם אותן הבטריות. אחלה מתנה ליום הולדת או סתם כצ'ופר לילדים שכן שוב, מדובר במחיר יחסית נמוך. 



                               


עוד מבצעים סופר אטרקטיביים באתר: טירת אבירי הזאב של פליימוביל ב-269.90 ש"ח בלבד ; בית בובות של פליימוביל ב-89.90 ש"ח בלבד ; הלהיט קטאן ב-99.90 ש"ח בלבד ;
                   

 טירת אבירי הזאב של פליימוביל ב-269.90 ש"ח בלבד – במקום 500 ש"ח ; בית בובות במזוודה של פליימוביל ב-89.90 ש"ח בלבד – במקום 169.90 ש"ח ; משחק האסטרטגיה קטאן ב-99.90 ש"ח בלבד – במקום 149.90 ש"ח ; מיקרופון קריוקי מקליט ב-40 ש"ח בלבד – במקום 100 ש"ח; משחק "כסף דונטלו" ב-129.90 ש"ח - במקום 250 ש"ח. 
                       
 "כולנו עברנו תקופה לא פשוטה והחלטתי להמשיך לפנק את הלקוחות במבצעים משמחים על להיטי משחקים – בינלאומיים ואחרים - כמו שנהגנו בכל תקופת הריחוק החברתי", אומר כפיר גבאי, בעלי האתר, מהגדולים והמובילים בישראל. באתר אלפי משחקים ומוצרי פנאי ובהם של מותגים פופולאריים ובינלאומיים כמו לגו, פליימוביל, פליי דו, אינטקס, משחקי שפיר ועוד. האתר מחולק לעשר קטגוריות שונות: בריכות, ממונעים, חשיבה ויצירה, כמו גדולים, משחקי הרכבה, לבית ולגינה, פליימוביל, לגו, תינוקות ופעוטות, על גלגלים. כל אחת מהן מחולקת לתת קטגוריות נוספות – כך שכל אחד יכול לחפש בנוחות את המוצר בו הוא מעוניין. בין השאר, אפשר למצוא באתר טרמפולינות, בריכות ומשחקי חצר ומים, מכוניות ממונעות לילדים, בובות וחיות, משחקי חשיבה ויצירה, משחקי התפתחות, רחפנים, בתי בובות, פאזלים ועוד ועוד. באתר גם ניתן להשיג משחקים של המותג המצליח "סמארט קליק", ושל המותג "מצווה קליק" - המיועד לציבור החרדי. 

להשיג באתר "קליק טוי" https://www.clicktoy.co.il/  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...