יום ראשון, 1 במרץ 2020

הדרין וכל השנה אין כינים



אם יש משהו שאני לא מוותרת עליו מהרגע שהכנסתי את הבנות שלי, בנות 3 ו-4, לגנים (הן נכנסו סביב גיל שנתיים), אלו מוצרי "הדרין", רק מהמחשבה של לחפש כינים ברעמת תלתלים ולהעביר מסרק סמיך בהם, אני פשוט לא יכולה ולא רוצה להתמודד עם זה. מעדיפה לנסות למנוע ככל האפשר, ושלא נדע מכינים. 

הבנות שלי אוהבות לשחק בחול ואני כמובן לא מונעת את זה מהן, זה מאוד תורם להתפתחות ולמוטוריקה שלהן, וגם מבחינה אישית, אני לא חושבת שזה נכון למנוע מילד לכלוך, זה חלק מהכיף שלהן. הן אוהבות לבנות בחול, להכין ממנו מטעמים וכן, בדרך כלל הן חוזרות עם ראש מלא בחול, לצערי. 

אני קונה באופן תדיר את הדרין פרוטקט ואותו אחרי כל חפיפה אני מרססת מאחורי האוזניים ועל השיער מאחור של הבנות, יש לו ריח טוב ועד כה אני יכולה לכתוב ולהתחייב שאצלנו הוא עשה ועושה עבודה מעולה עם אפס כינים. 

מעבר לזה, היה מצב אחד בשני הגנים, שמרוב הודעות על כינים ולבדוק ראשים אני התחלתי להתגרד בעצמי, ואז כשראיתי את הבנות מגרדות את הראש (על אף העובדה שלא מצאתי כינים) השתמשתי בהדרין ONCE במטרה שישמיד את הכינים וביצי הכינים. כך שזה יהיה סופי ובטוח ולא אצטרך להתמודד עם זה, אני חייבת לסייג ולומר שאני בחרתי לעשות להן טיפול כי אני יחסית היסטרית בכל הנוגע לכינים. אני מתקשה לסרק אותן באופן רגיל בשל השיער הצפוף ולכן אני לא רוצה לקחת צ'אנס שנקלע למצב של מסרק סמיך וכו. 

המלצה אישית שלי היא להקפיד ולרסס את הדרין פרוטקט לפחות פעמיים- שלוש בשבוע, מדובר במוצר שבאמת הוכיח את עצמו, אני לוקחת אותו איתנו אפילו לחופשות וכו' שכן הכינים יכולות להגיע בכל מקום שבו יש ילדים, חול וכו'. אפשר להשתמש בסדרת מוצרי הדרין - הסדרה להגנה ולטיפול בכינים ובביצי כינים, החל מגיל חצי שנה. יש להקפיד להימנע מריסוס על העיניים או קרוב אליהן. 

מחיר: 120.40 שקלים למארז כמות: הדרין ONCE תרסיס – 100 מ"ל / הדרין פרוטקט -250 מ"ל את מגוון מוצרי הדרין ניתן להשיג בפארמים, בבתי המרקחת 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...