יום ראשון, 24 בנובמבר 2019

צ'וקטה, סדרת עוגיות בשבילי



עוגיות או לא להיות, זו השאלה! 
בין זה בבוקר, או אחר הצהריים, לעיתים לעת לילה אחרי ההנקה, אני פשוט אוהבת עוגיה קטנה לצד קפה ענק. זה הפאשן פרוט שלי, כמו שלחווה היה את התפוח. מסוג הגילטי פלאג'ר שאני לא עומדת בפניו ובכל פעם מגוונת עם סוג העוגיה. 
התנסיתי לאחרונה עם מספר סוגי עוגיות של הליין של צ'וקטה ואהבתי 2 מהן במיוחד, את עלי הוופל הפריכים והקארנצ'ים בטעם חמאה משגעת, כזו שקשה להביר במילים וכדאי לטעום כדי להבין עד כמה הם טעימים. העוגיה הנוספת הן בעצם קופסת עוגיות החמאה, הן רכות, נימוכות, כאלו שאפשר לאעול אותן אחת אחרי השנייה, כמו שאוהבים לומר "כמו גרעינים", אלו עוגיות שמאוד דומות לעוגיות חמאה שנהגנו לאכול בבית כשהייתי ילדה, אפילן קופסת הפח העגולה דומה. 
לצ'וקטה סדרת עוגיות הכוללת:
1. עלי וופל חמאה דקים - עלים דקים ופריכים, מיוצרים בבלגיה, מכילים 20% חמאה. כשר חלבי, מחיר: בין 7.90-8.90 ₪ לאריזת 100 גרם, ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק. 
2.ביסקוויט סנדוויץ' בטעם שוקולד במילוי קרם בטעם וניל (176 גרם) - ביסקוויט עם מילוי קרם וניל מפנק לילדים ולמבוגרים כאחד. המארז מגיע עם 4 חבילות אישיות, בכל אחת 4 עוגיות. מיוצר בספרד. כשר חלבי, מחיר: 5.90 ₪ לאריזת 176 גרם, או 10 ₪ לשתי אריזות. להשיג ברשתות השיווק.
3. עוגיות בטעם חמאה - עוגיות קלילות ומתוקות לנשנוש לצד הקפה בבוקר, בכשרות מהודרת (פרווה, בד"צ). מגיע בקופסת מתכת מהודרת. מחיר: 9.90 ₪ לאריזת 340 גרם, להשיג במגוון רשתות השיווק (למעט שופרסל). 
4.גלילי וופל בציפוי שוקולד חלב - גלילים פריכים עם מילוי דק של קרם קקאו ובוטנים, מצופים בשוקולד חלב, מעולים לשילוב לצד הקפה. מחיר: בין 7.90-8.90 ₪ לאריזת 180 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
5.פתי בר (400 גרם) - עוגיות הפתי בר המסורתיות, פריכות ובעלות מתיקות מעודנת, מגיעות באריזה המכילה 3 חבילות נפרדות. מיוצרות בספרד, כשרות מהודרת (פרווה בד"צ) משתלבות נהדר במגוון עוגות. מחיר: 5.90 ₪ לאריזת 400 גרם, להשיג ברשתות (למעט שופרסל). 

מגובר ללא ספק בסדרה טעימה, עם מגוון רחב של אופציות, מגוון שבו כל אחד מבני הבית ימצא את מה שהוא אוהב ומעבר לזה, כולם יוכלו ליהנות יחד ולחוד מהעוגיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...