יום ראשון, 3 בנובמבר 2019

פוליבה- חברת ייצור וייבוא של חומרי גלם לאפייה, משיקה סדנאות אפייה


מי מאתנו לא רוצה לדעת לאפות כל מה שהוא קונה?! גם אם לא הכל, לפחות את הדברים שאנחנו אוהבים וצורכים בבית באופן קבוע. אני מניחה שרובנו מעדיפים לדעת בדיוק מה שמנו באוכל שאנחנו אוכלים, לכן גם אם נדרשת השקעה זה בהחלט שווה את זה. והפלוס הענק שמגיע עם זה, זו כמובן העובדה שכל הבית מריח כמו מאפייה/ פטיסרי וכייפי מאין כמותו.
אני חובבת בישול ואפייה, אני אוהבת להתנסות בסדנאות, ימי עיון וקורסים כדי לקבל טיפים שווים ממומחים בתחום, להעמיק את הידיעות שלי, וכמובן כדי לתרגל את מה שלומדים בשילוב מה שכבר מוכר וידוע. הוזמנתי לסדנה של חברת "פוליבה", אחת החברות החזקות ביותר בתחום האפייה. את חברת פוליבה אני מכירה מעוד מועד שכן אני משתמשת במוצרים שלהם במשך זמן רב. את המתכונים אני לא אוכל לחלוק, אבל הסברים על הדרכים לקלוע חלות מיוחדות כן! :)

דליה פוליבה מבעלי חברת פוליבה: "מהרגע שהתחלנו לייצר במפעל מוצרים באריזות המתאימות לשוק הפרטי זה היה אך טבעי לפתוח חדר סדנאות ברמה הכי גבוהה שיש , בו נוכל ללמד ולהנגיש את עולם האפייה המקצועי גם לקהל הפרטי, להרחיב את הידע שלו בתחום תוך שימוש במוצרי החברה ".  

חברת "פוליבה" השיקה כיתת לימוד מאובזרת במיטב כלי העבודה וכל הנדרש לסדנאות אפייה,הוא מותאם לכ-18 משתתפים, יש מול המרצה מצלמה ומעליו מסך, כך שניתן לראות את כל מה שהוא מלמד מכל כיוון. לא מדובר בחדר רגיל אלא בחדר רחב ידיים, עם רחב פרטי לכל תלמיד, כשניכר שחשבו על כל מה שנדרש לבאים לסדנה. כשהגענו לסדנה, חיכו לנו שתייה קרה וחמה יחד עם מטעמי ידי הצוות. מלבד זה כל משתתפי הסדנה קיבלו מארז מתכונים שאותם נכין בסדנה, יחד עם עט מהודרת וכמובן סינר ממותג שלא נתלכלך. מעבר לזה, כל זוג תלמידים (אין כייף גדול יותר מאשר ערב בנות בסדנה), עובד במיקסר אחד יחד, שזה נהדר, לא עמוס מידי ומאפשר באמת להכין הכל מאפס. את חומרי העבודה קיבלנו כמובן במקום, שקולים ומדודים, מה שחסך לנו בזבוז זמן לאורך הדרך והיה מאוד נוח. נערכים לקראת משתתפי הסדנה מראש וכך לא מבזבזים זמן יקר.
סדנת החלות ועוגיות צרפתיות שבה למדתי,  אותה הנחה השף קונדיטור ג'ילברט אזולאי הינה סדנה שאורכת כ-4 שעות, זו סדנה מעשית עם אפשרות לאורך כל הדרך לשאול שאלות ולבקש סיוע כך שהיא מתאימה לכל אחד, לכל רמה שבה אתם נמצאים. 


מדובר בסדנה נהדרת, עם הרבה מידע שלא כתוב במתכונים שאנחנו מנסים להכין בבית ועם טיפים ששווים זהב. סתם כדוגמא, אני מעולם לא ידעתי שמלח מעלה את הטמ"פ של הבצק, או שכדי לדעת אם בצק מוכן, אפשר פשוט למדוד את החום שלו בפנים עם מדחום. ואלו רק שני טיפים/ פיסות מידע שצברתי לאורך הסדנה.


סרטון הדגמה לקליעת חלות מיוחדות, מתוך הסדנה


במהלך חודש נובמבר יתקיימו הסדנאות הבאות:
6.11.2019  + 20.11.2019 קינוחים מהמטבח הערבי  (הכנת בסבוסה, קטאיף ועוואמה) בין השעות 17:00 – 21:00

בתאריך 21.11.2019 יעביר השף קונדיטור גל בוכניק סדנת קינוחים.

ההשתתפות בסדנאות היא מעשית.
מחיר היכרות לחודש ספטמבר: 250 שקלים  כולל מע"מ.
בסוף כל סדנה יקבלו המשתתפים  את המתכונים והמאפים שהוכנו על ידם.

לפרטים והרשמה 073-2323500 או באתר פוליבה : www.poliva.co.il

תגובה 1:

  1. מציאת חומרי גלם לאפייה יכולה להיות משימה לא פשוטה לפעמים. נתקלתי באינטרנט באתר של בייק אנד קייק וקניתי כמה מוצרים במחירים הוגנים והמשלוח היה ממש מהיר.

    השבמחק

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...