יום חמישי, 17 באוקטובר 2019

ספר ילדים חדש- ספר מנגן מסדרת "צלילי ילדות" אהוד מנור – לעולם בעקבות השמש  


ספר שני מתוך סדרת הספרים המנגנים, הראשון בסדרה "יוני רכטר – איך שיר נולד", ספר נהדר בפני עצמו. הספר "צלילי ילדות" הוא ספר מנגן שזרק אותי לילדותי, תודה רבה להוגי הרעיון המדהים, מסוג הספרים שגורמים לי להתלהב כמו ילדה קטנה בניסיון להעביר לילדים שלי את הדרך והערך שהיו בילדותי. אהוד מנור ז"ל הוא נכס צאן ברזל שלנו בישראל, להעביר את המורשת שלו, אסתייג ואכתוב לנסות ולהעביר את המורשת שלו זו עבורי חובה וזכות גם יחד.
אחד הדברים המרתקים בספר הוא עצם העובדה שהוא מנגן, כי בינינו אני די זייפנית וזה מסייע להעברת המסר והשירים הנהדרים בצורה טובה יותר. מה גם, שנעים מאוד להקשיב לשירים ובדרך הזו, הילדים יכולים להאזין כאוות נפשם וללחוץ על הכפתור הרלוונטי של השיר שברצונם להאזין לו.

עשרת השירים שתוכלו למצוא בספר המנגן הם:
בשנה הבאה
אבניבי
אחותי הקטנה
ברוש
מי אוהב את השבת
שלום כיתה א'
לעולם בעקבות השמש
מי ראה את באני
גלי
עניין של זמן

אני מוכרחה לציין לטובה גם את האיורים היפים של הדס חורי, הם  מלווים ומוסיפים לספר הרבה צבע ותחושת חמימות, מצד אחד הם עדינים ומצד שני עם נוכחות. אין ספק שמדובר במאיירת מוכשרת שהפכה את הספר היחסית גדול לספר נעים שהופך למעין אלבום תמונות/ ציורים, כזה שכייף לקחת איתך ונעים לשבת להסתכל עליו ולהקשיב לשירים גם יחד.


"אהוד מנור – לעולם בעקבות השמש" ספר מנגן מסדרת "צלילי ילדות". איורים: הדס חורי. עיבודים, מגינה והפקה מוזיקלית: ליאור רונן, שירה – ליאור רונן, שירה רונן, אליענה רונן, אביתר בר דוד. הוצאות "דני ספרים" ו"יוסף שרברק", עמודים לא ממוספרים. מנוקד. מחיר לצרכן 98 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il          

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...