יום חמישי, 17 באוקטובר 2019

סדרת ספרים חדשה- הספר הראשון שלי- "הגוף שלי" מאת מתיו אולדהם וטוני ניל  



הספר "הגוף שלי" הוא ספר ראשון מתוך סדרת ספרים של "הספר הראשון שלי" מדובר בספר מקסים ואטרקטיבי במיוחד, הוא חולש על מגוון רחב של נושאים בתחום הגוף שלנו. החל מהשוני בין גופים שונים (גבוה, נמוך, שמן רזה וכו), נכנס ל"עומקו" של גוף כשהוא מספר על החלקים השונים של הגוף שלנו, תפקידם, הדרכים השונות בהם אנחנו משתמשים בגוף שלנו ולטובת מה ועוד.
מדובר בספר מבחינתי שהוא ספר עם ערך גבוה במיוחד, ספר שניתן ללמד דרכו ערכים, מושגים של גוף האדם החל ממורכבות גוף האדם, דרך הרגשות של כל אחד מאתנו ועד למקום של ציור בני אדם.
הספר כתוב בשפה שפשוטה ונגישה לילדים, שפה שבה ניתן להעביר להם מסרים ודרכה ניתן לכבוש אותם במילים פשוטות, קלות להבנה, כאלה שהם שומעים ביום יום ויכולות לחבר אותם באופן מלא.
אני בחרת לספר לבנות שלי בנות שנתיים פלוס ובת ארבע ולקחת את זה למקום האישי שלהן, של התבוננות בפרטים לגבי עצמן הן מבחינה פיזית והן מבחינה רגשית.
לטעמי האיורים בספר יפיפיים, מוסיפים המון עניין וצבע לספר והופכים אותו למאוד כייפי ומהנה עבור הילדים. הבנות שלי מאוד התחברו לספר הזה, הן נהנו מאוד והקשיבו בשקיקה למידע על חמשת החושים שלנו, על המוח, על מחזור הדם בגוף שלנו וכיצד פלסטרים מתקשרים לנושא (אני לא יודעת מה קורה אצלכם, אבל אצלנו פלסטר זה עניין אטרקטיבי במיוחד, את החלק הזה הוספתי בעצמי כמובן, זה לא כתוב בספר).
כייף גדול ללמד ילדים דרך ספר שהופך את הפרטים ה"טכניים" למופשטים, בדרך הזו אפשר מגיל צעיר לעניין אותם בתחומים שונים מבלי להעמיס עליהם יותר מידי מידע ושילכו לאיבוד בו. אפשר לנצל ספר כזה ללמידה בתחומים שונים ולדעתי כדאי ורצוי לחלק את הספר למספר חלקים ובכל פעם ללמוד על עוד חלק אחד או יותר בגוף שלנו.
הספר מומלץ בחום, ספר מעשיר מאוד, פותח צוהר לתחומים נוספים, ואצלי זה הביא אותנו עד למקום שבו הבנות שלי הגיעו למסקנה שכדאי להכיר את הגוף שלנו כדי להיות רופאה, שזו מסקנה נהדרת בעיניי, ההקשר בין הדברים הוא מדהים, בטח בגילן.
הספר יתאים גם לגילאים בוגרים יותר, לפחות עד כיתה א/ב, הוא מנוקד והוא יכול להיות נהדר בראשית הקריאה, גם ללמוד על גוף האדם בצורה חוויות וגם לקרוא בקצב שנוח ונכון לילדים.


"הגוף שלי – הספר הראשון שלי" מאת מתיו אולדהם וטוני ניל. תרגום מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים. מחיר לצרכן 79 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il     

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...