יום ראשון, 14 ביולי 2019

זה הזמן לאתגר הנינג'ה טיים



איזה כייף של חידוש נינג'ה טיים, אטרקציה נהדרת, מלאת אתגר לילדים החל מגיל 4, כי אתגרים יש לצלוח ואת המטרות שלנו יש להגשים! בוודאי שמדובר במסלול שמותאם לילדים, אך בד בבד יש בו אתגרים וקושי שגם אותו יש ללמוד איך לצלוח. בימים שבהם המסכים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, כדאי להיעזר באטרקציות מעין זו כדי לעודד את הילדים לצאת מהבית, מהכורסא/ ספא וכו ולהתאמן במסלול הנינג'ה. 

אני לא נלחמת בתופעת המסכים, אני מקבלת אותה באהדה, ומעבר לזה מעודדת פעילויות אחרות שקורצות לילדים כך שהם בוחרים לצאת מהבית ולעזוב את המסכים. אני מאמינה שלכל דבר יש מקום בחיים, המסכים הם לא נוראיים, אם לא הופכים אותם לכאלה, צריך לדעת ליהנות מכל העולמות. בכל זאת כאשת הייטק, אין סיכוי שתמצאו אותי ללא נייד כלשהו עליי, למקרה ש... 

האטרקציה המבורכת פרוסה ברחבי הארץ, במתחמי הנינג'ה טיים בקניונים השונים, ורק לתקופת החופש הגדול. הילדים יכולים להינות ממגוון רב של מתקנים מאתגרים, מאוד דומים לאלו שצפינו בהם באתגר הנינג'ה בטלויזיה אך כמובן מותאמים לילדים. במתחמים יש סטפרים (בלי בריכה למטה, אז אין מה לפחד ליפול:) ), קורות טיפוס, טבעות, מסלולי מכשולים, מתקנים שונים לטיפוס ועוד. 

תוכלו למצוא את האטרקציה הנהדרת בקניונים שונים- גרנד קניון - חיפה,קניון הדר - ירושלם,קניון השרון - נתניה, קניון סירקין - פתח תקווה,טיים קניון - רחובות.

שעות פעילות:
1-20/7/19
ימים א'-ה' בין השעות 16:00-20:00
ימי ו' בין השעות 10:00-15:00

21/7-31/8
ימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:00
ימי ו' בין השעות 10:00-15:00

 עלות האטרקציה- 15 ₪ לסבב של 30 דק'

גילאים: 4-12 (ילד עד גיל 6 חייב במלווה מעל גיל 18)

פרטים נוספים- באתר נינג'ה טיים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...