יום ראשון, 14 ביולי 2019

גרציא- בית קפה מסעדה בלב קיבוץ העוגן, תודו לי אחרי הארוחה







החופש הגדול פה וזו סיבה למסיבה מבחינתי כמו שכבר מרבית האנשים שמכירים אותי יודעים, אני אוהבת מאוד להתנסות במוצרים ומקומות חדשים. קיבלתי הזמנה להגיע לבית קפה/מסעדה ועוד כמה תופינים של גרציא, השוכן בלב קיבוץ העוגן, כ-40 דקות נסיעה מראשון לציון/ מהמרכז, תקשיבו, הופתעתי! הרי מה כבר יכול להיות מיוחד בארוחות בוקר, נכון?! מה כבר יכולים לחדש לי?! אז זהו, שיש למיכל גרציאני הנפלאה הרבה מה לחדש לכולנו ומעבר לכך, היא פשוט הפכה את הארוחות הפשוטות לטעימות ונפלאות במיוחד. 

למקום יש המון חניה מסביב, הוא מכיל לא מעט סועדים אך יש בין השולחנות הרבה מקום ואין תחושת לחץ או צפיפות, במקביל יש דשא רחב ידיים בחלק החיצוני של המסעדה, החלק שבו הילדים יכולים ליהנות מנדנדה, משחקים, כלי רכב קטנים למשחק של הקטנטנים וכמובן דשא לרוץ ולהשתובב עליו בהנאה מרובה.


וכך, בהמשך לתפריט שקרץ לי מבעוד מועד, יצאנו מראשון לציון לכיוון הצפון עם הילדים ועצרנו בדרך להתרענן בקיבוץ העוגן, ממש בסמוך לכביש 4 בגרציא, בית קפה, מסעדה וקונדיטוריה לכל דבר ועניין שמשלב בתוכו תוצרת ברמה גבוהה של הסובבים אותו , לדוגמא פרלינים טבעוניים וכמובן מנות טריות ועונתיות המורכבות מחומרי גלם של יצרני בוטיק מקומיים מהאזור.

לגרציא יש תפריט עשיר ומגוון, שכולל ארוחות בוקר עשירות, בשרים, דגים, פירות ים, וכמובן גם מנות צימחוניות וטבעוניות מגוונות תפריט צהריים מגוון הכולל ארוחות עסקיות, תפריט לילדים,  תפריט קינוחים עשיר ותפריט אלכוהול הכולל יינות, בירות וקוקטיילים.

אנחנו הזמנו ארוחות בוקר וחלקנו כמובן כל המשפחה את האורחות וזאת כדי ליהנות ככל האפשר מכל המטעמים הטובים  שיש למיכל להציע לסועדים במסעדה. בנוסף, נתנו למיכל יד חופשית לפנק אותו בקוקטיילים שלטעמה מתאימים לבוקר וכמובן יוכלו ללוות את ארוחת הבוקר שלנו בנעימים J ובינינו, גם את המשך היום עם הילדים ;)

מיכל פינקה אותנו באפרול שפריץ טעים ומעקצץ בדיוק במקומות הנכונים ובסנגרייה הום מייד טעימה להפליא- לחיים!

המשכנו את ההנאה עם סלמון הולנדייז עם חלת בריוש, גבינת שמנת קצפתית ואורירה, גרבדלקס סגול, עם עיקצוצים של פרי הדר, ביצים עלומותהמעולות ורוטב הולנדייז פשוט נהדר. לצד המנה הגיעו מלפפונים ללא ליבה, קראנצ'ים עם שמיר ומעט רוטב שהיוו עבורי מעין רגעים של ניקיון פה כדי להמשיך לביס הבא. את המנה הזו אי אפשר להפסיק לאכול, במקום לטעום ממנה, אכלתי את רובה.




סביח אל ח'יר , איזו מנה מדוגמת לאון, בול פוגעת באהבות הכי גדולות של בעלי שיחיה, חצילים בתנור, תפוח אדמה עשוי היטב, טחינה ביתית גרגירי חומוס, ביצה קשה, סלט קצוץ קצוץ, ועמבה מעולה.

 עוד מנה מבריקה היא ללא ספק מנתבריוש עין בייקון- אחד הכי טעימים שאכלתי, השילוב של הארטישוק, מנגולד והגבינת עיזים נהדר, הם פשוט מעולים יחד ולחוד. אם הבריוש היה יותר דק, זה היה קולע בול לטעם שלי האישי. מנגד, בעלי שיחיה מאוד אהב ולא הבין על מה אני מדברת אז זה ממש עניין של טעם.

לבנות לקחנו לחם מטוגן שהרגיש ממש כמו עוגה טעימה ואפויה נפלא, עם תוספות נהדרות של שוקולד, מייפל, פירות טריים. כמובן שהבנות לא ויתרו לנו ורצו גם ארוחת בוקר "רגילה" אז שתיהן התפנקו בביצי עין, ירקות, גבינה ולימונדה טעימה במיוחד. כמובן שעד שהאוכל היה מוכן (לא שזה לקח הרבה זמן, אבל בכל זאת, ילדים) הבנות ציירו להן בכייף באוירה המשפחתית והמכילה שיש במסעדה.


לסיום מתוק קינחנו עם קרם ברולה על קראנץ' שקדים, טוויסט טעים וקראנצ'י למנה אחרונה שאהובה עליי במיוחד.  

חשוב לציין שיש במקום גם פאי לימון מטריף שעליו סיפרנו לנו השכנים לארוחה ופרלינים טבעוניים שנעשים באהבה על ידי איש קיבוץ, מה שנקרא מהיצרן לצרכן :)

גרציא, קיבוץ העוגן
ימים ושעות פתיחה:
יום א': 08:00-16:00
ב' - ה': 08:00-23:00
שישי: 15:00 - 08:00
שבת- פתוח לאירועים פרטיים בלבד במשך כל היום.
להזמנת מקום מראש, טלפון: 09-8943942

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...