יום ראשון, 21 ביולי 2019

ליה לונדון וגולן נהרדעא שוברים את המיתוס



גולן נהרדעא הגורו של ההשקות הכי נחשבות שיש, הגה רעיון אדיר והוא לאפשר לכל אחת מאתנו להיות שגרירה של המותג המוביל להלבשה תחתונה של ליה לונדון האגדית.
כבר מזמן שליה לונדון חרטה על דגלה להתאים את עצמה לכל הנשים באשר הן, ללא הבדל בגיל, משקל, גובה וכו. כל מי שמכירה את המותג מקרוב יודעת שאפשר למצוא בחנויות ליה לונדון סטים משגעים בכל מידה.

את האודישנים לקמפיין השגרירות ערכו גולן ואנשיו בליווי אנשי ליה לונדון בתל אביב, כשכל אחת יכלה להגיע ולהציע מועמדותה. כ-400 נשים החל מגיל 18 נבחנו  לתפקיד השגרירות, כשמתוכן יבחרו 10 שגרירות שייהנו מיום צילומים מקצועי, הכולל איפור, שיער וסטיילינג מלא ו- 2 סטים לבחירתן ממגוון הסטים של ליה לונדון. בגדול זה נשמע לי כייף כיופאק! אם לא הייתי ביישנית, הייתי נבחנת בעצמי  :)

אני מאוד מתחברת לזה שבנוסף לאידיאל היופי שקיים באופנה, רצוי ללוות קמפיינים גם בנשים שאינן קולעות בול לאידיאל אך יכולות להוביל קמפיין בגאון וגאווה ולהיות שגרירות אמתיות למותג. לא מעט נשים מאוד אוהבות את התחום וזה נפלא לראות שנותנים לכולן הזדמנות שווה, לקחתי חלק באודישנים שהיו, צילמתי קצת מבפנים ונהניתי לשמוע את הבנות השונות שהגיעו ואת זה שהן מאוד רוצות להתפרסם ובד בבד מאוד אוהבות את המותג ולכן מרגישות מתאימות להוביל את הקמפיין.

זה נפלא שהעולם נפתח למנעד רחב של נשים, ראוי שיהיה כך, אני מאוד אוהבת לראות נשים אמתיות ובכלל אנשים אמתיים ולאוו דווקא דוגמנים לכל דבר ועניין. אנשים כמוני וכמוך יכולים להוביל קמפיינים בצורה טובה לא פחות מדוגמנים, על אף העובדה שיש לתת לציבור זמן לעכל את זה, כי הרבה פעמים מדובר בחלום שמוכרים. פה בקמפיין בליה לונדון, מדובר במציאות, שכן המותג מתאים את עצמו לנשים אמתיות, כל מה שיש בחנויות חוצה מידות וגדלים ומראש הם מכוונים למגוון רחב של נשים/ בנות.
קמפיין מדליק עם הרבה ערך מוסף מבחינתי, אני מאוד אהבתי, בהצלחה לבנות הנהדרות והאמיצות ואני מחכה כבר לראות את הקמפיין בספטמבר באויר!




ליה לונדון
שירות לקוחות 03-6480653
פייסבוק: ליה לונדון - leia London
אינסטגרם:leialondonil

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...