יום ראשון, 21 ביולי 2019

ליין הפעוטות והבייבי שכבש אותי בסערה-כלי כתיבה לכל גיל



אין ולא יהיה כמו כלי כתיבה ותופינים כמותם  :)  אם יש משהו שאני לא שבעה ממנו, גם בגיל 37 זה כלי כתיבה וגדג'טים בתחום. אני חייבת לחלוק שתמיד יש לי חשק לקנות אותם וכשאני מגיעה לחנויות אני הקונה הכי פשוטה וקלה שתהיה להם. אף אחד לא צריך לעזור לי בחנות, ברוך השם בחנויות האלו אני מסתדרת מצויין.
אני עושה שתי קניות מרכזיות בקיץ, אחת לפני היציאה לחופש הגדול והשנייה לקראת החזרה לשגרה. אני אוהבת לתחום בזמן וגם לעמוד בזה את השעות לטובת עבודה משותפת עם הבנות במהלך השנה ובמיוחד בתקופת החופש הגדול. אני תמיד מעדיפה מוצרים שהם לא רעילים, בטיחותים מעל המידה הנדרשת, יפים ומושכים את העין והיד, רחיצים ועדיף היפואלרגניים, מעוצבים במיוחד לקטנים שלי ועדיף כאלו שממש מותאמים עבורם.

את חברת MAPED   אני מכירה לאורך שנים, אבל תמיד יש להם מוצרים שעבורי הם חדשים, במיוחד בשנים האחרונות עם הקטנטנים שהצטרפו לחגיגה איתי. את הטושים האדירים שלהם ללא פקק גיליתי והתלהבתי ממש! כל הזמן אני עובדת באיסוף וסגירת הטושים הרגילים ופה גיליתי טושים אדירים, רחיצים, עם ראש מיוחד כזה שמאפשר לצייר רחב וצר, לפי הרצון של הקטנות שלי, הטושים מתחברים יחד למתקן אחד, מה שמאוד נוח בבית בתוך ערכת היצירה שלנו. מדובר בטושים איכותיים, לא בטושים רגילים שבזמן קצר מתקלקלים/ מתייבשים, אנחנו מאוד אהבנו.

חברת MAPED  שמה דגש על נושאים חשובים בהיבט הילדים, למשל על התחום הארגונומי, יש לא מעט מוצרים שמותאמים לילדים, החל מגיל שנה והלאה, לדוגמא הצבעים המיוחדים שמותאמים לילדים כדי שיוכלו להינות וללמוד לצייר/ לצבוע בצורה נוחה ובאחיזת הצבעים בדרך שתעזור להם.
כמו כן, תחום הפונקציונליות בא לידי ביטוי במוצרים שמשלבים מחק עם מחדד, מחדד שאם נתקע בו החוד, המחדד יוצא לשלוף אותו מהעיפרון, סרגלים גמישים, טושים שהם גם עבים וגם דקים, צבעי עפרונות ואף טושים שבכל צד יש צבע אחר, מספריים לשמאליים שבינינו ועוד.
חברת MAPED  הינה חברה מצרפת וכל מוצריה עוברים את התקנים המחמירים ביותר והם סופר בטיחותיים. כדוגמא, כל המחקים הם ללא PVC  וללא פתאלטים, מספריים מיוחדים לפעוטות החל מגיל שנתיים, שהן רכות במיוחד במקום המגע של הילד עימן, אך לא פוצעות, לא גוזרות שיער, מונעות התחשמלות אבל נייר וגזירים הן גוזרות נהדר.  כל הטושים רחיצים, לא רעילים, היפו אלרגניים,  ניתנים להסרה בקלות, ואפילו הפקקים שהלן בטיחותיים כך שבמקרה של בליעה עדיין יהיה לפעוט אויר בזכות פתחים קטנים שיש בהם.

את כל המוצרים ניתן לרכוש בכל הארץ, במרבית החנויות, וברשתות השונות, באזור שלי בראשון לציון והסביבה, ניתן למצוא בחפציבה, רונבי, טויס אר אס, אופיס דיפו, דף רם, קליק מדליק, פיקסליין, רבקה שיווק, עידן 2000 ,דברים בגו, צעצועי רון, ספרי ראשון, טיטלבוים, דמקה, לב התחביב.
המוצרים התקבלו באהבה לסקירה והתנסות :) 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...