יום שני, 22 ביולי 2019

מני ממטרה בהצגה חדשה-החל מספטמבר 2019

מני ממטרה, כוכב הילדים המצחיק, החל מחודש ספטמבר 2019 יוצא בהצגה סוחפת, מלאת הומור, קומית ומרגשת במיוחד. לא בכדי מני ממטרה חדר ללב הילדים, הם מתחברים אליו בעיקר בשל היותו שונה, הוא צבעוני, כייפי ולא שגרתי בשום דבר ועניין.
עד כה מני ממטרה כיכב בהפקות חנוכה מצליחות כחלק מקאסט שלם, אך הפעם הוא יככב בהצגה ככוכב ראשי, בה נוכל ליהנות מכל השירים והחיקויים שלו, ואף לקראת ההצגה יצא ביוטיוב מצעד החיקויים 2.
בהצגה בהפקת "משגב עורי הפקות" בשיתוף אן אם סי ויובל המבולבל, תוכלו ליהנות מהצגת תיאטרון מהנה ומרגשת, בהצגה תוכלו לפגוש שכן חדש שמגיע לשכונה, שכן מוזר ושונה בצורה יוצאת דופן מהרגיל. על אף העובדה שכולם צוחקים עליו בצורה לא נעימה, הוא מצליח בדרכו הייחודיות והנהדרת להתחבב על כולם ולהפוך עבורם לגיבור!
מני ממטרה בתפקיד מרגש ולא רק הומוריסטי, שמתחיל להתהוות כשיום אחד נפתח שער מסתורי המוביל לממלכה קסומה, אך עם יצורים מוזרים ושונים, ביום הזה  בו הוא מציל את כולם מדרקו, הנסיך האפל.
משך ההצגה: שעה וחצי, כולל הפסקה
  מחיר כרטיס: 85 ₪
לרכישת כרטיסים: באתר או בטלפון 3221*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...