יום רביעי, 9 בינואר 2019

LA ROCHE–POSAY- מציגה את סדרת ליפקאר AP+



 לה רוש פוזה מציגה את סדרת ליפקאר AP+ , סדרת מוצרים שמטרתם העשרת העור בצורה ניכרת, אשר מיועדת לעור יבש ומגורה במיוחד. הם פונים אטופיק טרמטיטיס הינה מחלת עור לא נעימה, אשר משפיעה באופן לא נעים על תינוקות, ילדים ואף מבוגרים, המחלה מובילה לגרד בלתי נשלט, עור יבש ומגורה אשר הינם כמעגל הלוך שוב שכן אחד מוביל לשני... ככל הגירוי גדול יותר כך, הגרד גדול וכן הלאה.  אטופיק טרמטיטיס= אסטמת העור, הינה מחלה מוכרת וכרונית אשר מופיעה בחלק ניכר באוכלוסיה. מדובר במצב כרוני של דלקות בעור שנובעות מעור יבש. מדובר במחלה תורשתית  שקשורה למבנה הביולוגי הלא תקין בעור.
לראשונה לה רוש פוזה ערכו מחקר ומדדו את אפקט ליפיקאר AP+ וסינדט AP+ על חייהם ואיכות השינה של הילדים וכפועל יוצא גם של הוריהם. כי לרוב כשהילד סובל ההורה מלווה אותו ומסייע לו בכל הנדרש. 
תוצאות המחקר היו נהדרות, מסתמן שהאפקט ליפיקאר מסייע בשיפור השינה אצל כמחצית המשתתפים במחקר, מפחית באופן משמעותי את היובש בעור והגירוי שנלווה לו, ובנוסף עוזר לילדים להיות רגועים ביום ובוודאי גם בלילה. 

עד היום הטיפולים נועדו להרגעת הדלקת ואח"כ סיוע בשחזור המחסום הטבעי של העור כהגנה עליו. כיום, מעבדות "לה רוש-פוזה" מוכיחות כי אין זה מספיק לשחזר את מחסום ההגנה של העור, אם כי יש לאזן מחדש את המיקרוביום (חיידקים ונגיפים בגוף האדם) שלו. כל עוד המיקרוביום של העור לא יאוזן, בתקופות היובש יחזרו הגירויים הבלתי נעימים.
 הסדרה החדשה כוללת 4 מוצרים

ליפיקאר סינדט AP+ (קרם רחצה עדין במיוחד לגוף) וליפיקאר באום AP+ (קרם גוף מזין לעור יבש במיוחד) פותחו ע"י לה רוש-פוזה לפני 25 שנה. מדענים החוקרים את העור במעבדות "לה רוש-פוזה" גילו תגלית מפתיעה המשנה את חוקי המשחק. פטנט בלעדי ומעוגן בחוק: Aqua Posae Filiformis - מרכיב פרוביוטיק הפועל לחדש ולמלא את המגוון הביולוגי של העור ולהביאו לידי איזון אופטימלי, ומסייע להשגת האיזון של המיקרוביום לאורך זמן.



ליפיקאר סינדט AP+  קרם רחצה עדין במיוחד לגוף, בעל פורמולה מועשרת בחמאת שיאה וניאצינמיד, בשילוב עם אקווה פוסיאה פוליפורמיס, מרכיב פעיל חדשני וייחודי המעוגן בפטנט הפועל על הגורמים היוצרים עור מגורה במיוחד. ללא סבון, ללא בושם, ללא פארבן. נבדק על עור רגיש גם בישראל, היפואלרגי. מתאים גם לשימוש על עור הקרקפת של תינוקות ולטיפול בקשקשת תינוקות.
תכולה: 400 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 155 ₪
תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 114


ליפיקאר באום AP+ קרם גוף מזין לעור יבש בצורה קיצונית - מסייע לרווח את תדירות מקרי היובש הקיצוני, האדמומיות, גירויים ותחושת אי-הנוחות בעור- ע"י השבת האיזון למיקרוביום. להרגעה מיידית ושיקום העור לאורך זמן. מתאים לתינוקות, ילדים ומבוגרים. פורמולה מרוכזת עם כמות מופחתת של רכיבים, שנבחרו בקפידה עקב יעילותם ובטיחותם. מכיל מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, בעלי השפעה מרגיעה ואנטי-אוקסידנטית על העור.
תכולה: 400 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 104 ₪
תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪



ליפיקאר סטיק AP+ פורמולה מתקדמת מרגיעה מיידית של העור מגורה ותחושת אי נוחות,הפורמולה מכילה Madecassoside המסייע בהרגעת העור, חמאת שיאה הידועה כמחדשת את הליפידים, ואבץ גלוקונאט, נבדק תחת פיקוח דרמטולוגי על עור שהוא 100% רגיש, גם בישראל, מתאים לתינוקות, ילדים ומבוגרים. בעל פורמולה בעלת סבילות גבוהה, בטוחה לשימוש לפנים ולגוף. בפורמט סטיק בגודל המתאים לנשיאה בכיס: ניתן לשימוש בכל זמן, בכל מקום, וע"י כל אחד ואחת (בכל הגילאים). מיועד לעור יבש במיוחד מתאים באופן מושלם למריחה מדויקת על העור החשוף. נבדק על ילדים ומבוגרים ונמצא מתאים לכל המשפחה. בנוסף, ניתן להשתמש בו גם בפנים והגוף.
                                                 תכולה: 15מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 70 ₪




שמן ניקוי ורחצה לגוף ליפיקאר שמן, בעל מרקם קליל שאינו מותיר תחושה שמנונית וכבדה, השמן נספג בעור במהירות ומתאים לשימוש יומיומי. ניחוח עדין ורענן מעניק שגרת טיפוח מהנה ויעילה לצד תחושת פינוק.עם רכיבי ניקוי שנבחרו לסבילות אופטימלית. pH פיזיולוגי. ללא סבון. ללא אלכוהול. ללא חומרי צבע. ללא פראבן מכיל ניאצינאמיד לסיוע בשיקום שכבת המגן החיצונית של העור ולסיוע בהרגעת תחושת המתיחה של העור.מכיל חמאת שיאה להשבה אינטנסיבית של הליפידים לעור יבש ומגורה. מתאים לתינוקות, לילדים ולמבוגריםתכולה: 400 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 114 ₪

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...