יום שלישי, 8 בינואר 2019

אז ציירי לך גבות :) אצל שירי כהן



בשנים האחרונות (כ-5-8 שנים) לכל בחורה שנייה יש גבות מושלמות! ואני לא ממהרת להגיד מושלם על כל דבר, אבל זה בהחלט ניכר לעין, עיצוב הגבות הפך להיות טרנדי מאוד. 
אני התנסתי בפעם הראשונה לפני כשנתיים, בה עיצבו לי גבות בעזרת מכשיר חשמלי, דומה בדרך העבודה למכשיר שבו מקעקעים. הגבות לא עוצבו באופן זהה או דומה בצורה מספקת ולכן המשכתי למלא אותן בצללית כל בוקר... זו הייתה חווית ייאוש בלא הדרה, במיוחד שכדי להסיר את זה צריך לעבור טיפול לייזר כואב שממש לא רציתי לעבור, בטח לא בפנים.

אבל החלטתי שאני אקח הפסקה מהנושא, נכנסתי להריון אז בכל מקרה מבחינת זמן, זה לא היה הזמן הנכון לזה, ואמצא מישהי שאעצב אצלה את הגבות.  כי אני אוהבת גבות!!! הן נותנות מסגרת לפנים, הן מעצבות את ההבעה ובאופן כללי הן בעיניי משמעותיות לפנים.
בהתנסות הזו באתי בראש ובראשונה לתקן את הדמיית השיער הכושלת שנעשתה לי, תיקון הפיגמנט שדהה, ובכלל שיקום מחדש. 
בחרתי בשירי להתנסות זו, שכן כשדיברנו הרגשתי חיבור מיידי וככשלחה לי דוגמא לעבודה שלה, הרגשתי בבטחון שלא אפול שוב כמו בפעם הקודמת. משהו בדבריה לגבי הטבעיות של הגבות ועל כך שאינה מקבעת גבות כהות ובולטות התאים לי בדיוק. 



לפני הגעתי שירי הסבירה לי מספר דברים חשובים:
1. מכיוון שאני אחרי הריון ולידה, ייתכן שתהיינה תופעות יוצאות דופן.
2. מכיוון שעשיתי טיפול פנים והן מעט יבשות, ייתכן והפיגמנט לא יתפוס כנדרש
3. אם תהיינה תנודות במשקל, מה שקורה בדרך כלל אחרי לידה, ייתכן שתהיינה תופעות יוצאות דופן. 
4. מכיוון שמדובר על חידוש על קיים, זה לעולם לא יהיה 100%, שכן חייבים לעבור על הבסיס הקיים, אלא אם כן אבחר להסיר את ה"קעקוע" הקיים.
בהתנסות זו החלטתי ללכת על מיקרובליידינג, שיטה חדשנית שבעזרתה ניתן לדמות גבות באופן טבעי ולא בולט יתר על המידה. משתמשים בעט עם להבים קטנים, בעזרתם מחדירים את פיגמנט הצבע על ידי סימון חריצי קנים שבעצם הופכים להיות "השערות", מכיוון שאצלי יש דלילות בגבות, נדרשת עבודה דקדקנית ולא פשוטה על מנת ליצור מראה טבעי וריאליסטי, כזה שלא יבלוט. 
השיטה מורכבת משני שלבים, שני מפגשים, כשבראשון מעצבים את הגבה מחדש בהתאם לנדרש על פי הקיים בפועל, כשלכל פנים/גבות מעצבים את הגבה המתאימה לה בעזרת סרגל מיוחד וייחודי. ובנוסף לסרגל זה מציירים אותן עם עיפרון עיניים על מנת שלא לצאת מהמסגרות של הגבות כדי שתהיה שוות בגודלן, אורכן, גובהן וכו. 



גם השלב הראשון מחולק לשניים, בחלק הראשון משרטטים את הגבות ללא אלחוש, הפעולה לא כואבת מאוד, אך בהחלט מעקצצת וייתכן שלבנות אחרות היא תציק, לאחר מכן חוזרים כבר בטיפול הראשון שוב על כל הנדרש, הפעם בכיוון שכל המקום כבר מגורה וכואב, עם אלחוש, בזמן זה בעצם משרטטים שוב ומתקנים במידה ונדרש תיקון כלשהו, שזירת שיערות נוספות וכו. הטיפול הראשון ארך כשעה וחצי לערך. בסיום הסשן מורחים את הגבות בפיגמנט, ממתינים כרגע בשעה ולאחר מכן מסירים אותו. בנוסף לזה, קיבלתי מעין משחת ואזלין למרוח במשך כשלושה ימים פעמיים ביום. כשמסיימים את הטיפול הראשון הגבות נראות מודגשות וצבע הפיגמנט חזק, לאחר מספר ימים העור נרגע, המקום מתקלף קילוף ממש עדין ולאחר מכן מקבלים גבות טבעיות ולא מעוררות חשד ;)




לאחר כחודש מהטיפול הראשון, מקיימים את הטיפול השני ובו עוברים על מה שבוצע בראשון על מנת להטמיע טוב יותר בעור את עיצוב הגבה. בוחנים האם הפיגמנט נתפס כמו שצריך, איך הטקסטורה נראית, אם נדרש לשזור עוד שיער בגבה, ואם נדרש שינוי כלשהו. לפי כל מה שאני קוראת לגבי מיקרובליידינג, בין 10%-20% מהטיפול הראשון עתיד להימחק כפועל יוצא מכך נדרש גם הטיפול השני.  הטיפול השני אמור להיות דומה לראשון ועליו אכתוב לאחר שאחווה אותו בצורה מעמיקה יותר. 
אני מאמינה בלעבור דרך ולספר עליה ולכן נמנעת מלכתוב לפניי ההתנסות.


השיטה עתידה להחזיק מעמד על עור הפנים כשנה, כשאורך הזמן תלוי סוג עור, הכוונה היא שלעור שמן ככל הידוע יימחק השרטוט מהר יותר מעור יבש. עור שנוטה להתקלף גם הוא יכול לזרז את הסרת שרטוט הגבה. 




פרטי התקשרות עם שירי, נייד 0502910000
דף פייסבוק
דף אינסטגרם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...