יום שלישי, 29 בינואר 2019

רגעי קסם- רגעי השגרה שהופכים לחוויה

רגעי קסם, כך בחרו לקרוא לפרויקט של ברנרד ון ליר וקבוצת המדיה הופ, פרויקט ערכי, מקסים שנוגע לחיים ובחיים של כולנו. הפרויקט מחולק לשניים, אחד הינו החלק של סרטוני משפחות, סרטוני דוקו קצרים שבהם  מספר משפחות שנבחרו להצטלם לחוויה הייחודית "הזמן שלנו יחד" ושהסכימו שכולנו ניכנס לביתם, רכבם וכו'. תוכלו לראות ולהכיר את המשפחות בסרטונים, משפחת כפולר ומשפחת ידנקו.
את סרטוני הדוקו תוכלו לראות ב-מתחם ילדים באתר הופ!
אפשר לראות בסרטונים איך כולם מתמודדים עם אותן הסיטואציות כמונו, כאלו שגורמות לנו לנשוך שפתיים, לעשות פרצופים ולהמשיך הלאה. לכולנו יש את רגעי הקסם עם המשפחה, הילדים ובוודאי שכולנו אוהבים את מה שבנינו/ יצרנו, אך כולנו לפעמים צריכים ללכת לאחור, לצאת מהסיטואציה ולחשוב על עוד דרכים יצירתיות להתמודד איתה. 

אני מאוד התחברתי באופן אישי למודל הפרויקט, לסיטואציות ודרכי ההתמודדות איתן, ראיתי לעיתים את עצמי בתוך המצבים המדוברים, ולפעמים  קיבלתי השראה איך להתמודד אחרת עם קושי. מטרת הפרויקט היא יצירת רגעי קסם עם הילדים, כאשר בתוכם מעלים למחשבה ולתודעה את החשיבות בתקופת הגיל הרך ועיצוב/ התפתחות הילד וסיכויי הצלחתו בעתיד. המיזם שיצרה קבוצת הופ, הינו ערכי, חברתי וכזה שמגיע כדי לקרב בין ההורים לילדים, ליצור בין כל בני המשפחה אינטראקציה טובה יותר, דרכו אנחנו לומדים כיצד לבחור פעילות יחד עם הילד ולא כשהוא לצידינו, שילוב הילד בכל מה שאנחנו עושים והפיכת הזמן יחד לנעים, מפרה וטוב יותר. ופה גם נכנס החלק השני של המיזם, סרטוני מומחים, 30 סרטונים קצירם עם רעיונות והמלצות לכל מיני שאלות שעלו בקרב הורים ונדרש מענה עבורם. את הסרטונים תוכלו לראות מטה במתחם הורים באתר הופ! 

 לא כולנו יצירתיים במידה, ודרך הסרטונים ניתן בהחלט ללמוד כיצד להגיע ליצירתיות בפעילויות השונות. אני אוהבת ללמוד מאחרים ולקבל השראה, אני מרגישה שכאמא תמיד יש לי מה ללמוד. אני אמא רק כ-3 שנים לשלושה ילדים יכולה להעיד על עצמי שלעיתים חשיבה מחוץ למסגרת לא מגיעה בקלות בשל כל המטלות שיש לבצע בו זמנית ועבור כולם. בדרך הזו הזמן המשותף הופך לחשוב ומפתח יותר לשני הצדדים, אני כהורה לומדת מה הקטנים יכולים לבצע ואני לא ידעתי שכן מעולם לא ניסיתי והילדים מלמדים אותי להיות טובה יותר בכל דבר שאני עושה. 


פה תוכלו לראות את קליפ הפרויקט בשיתוף אסתר רדא-> קליפ הפרויקט 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...