יום שני, 22 באוגוסט 2022

קהילת בראבו ישראל משיקה את זוכי 2022

 



אני משתייכת לקהילת בראבו , כבר מספר שנים שאנחנו חוגגים את בחירות הצרכנים. לא בכדי אני חלק ממנה, שכן כל הבחירות של המוצרים ו/או השירות מבוסס על בחירה אמיתית של צרכנים, אני גם מאמינה באופן חד משמעי בהתנסות וסקירה של מוצרים אישית. רק במקרים שבאמת מדובר במוצרים/שירות שאני מאמינה בהם והם באופן חד משמעי מביאים איתם ערך נוסף/ חידוש אמליץ עליהם. 

BRAVO ישראל היא פלטפורמה שמקדמת מותגים וחברות, בראבו בעצם "דוחפת" את המותגים השונים, בין אם מדובר בשירות או מוצר, לחתור לשירות מעולה, להתחדש ולהתאים את עצמם לצרכנים והרצונות של הצרכנים כך שהצרכנים יהנו מהשירות ו/או המוצר. במסגרת בראבו המותגים השונים יכולים לזכות בשני סוגי פרסים שונים, פרס שירות וחווית לקוח ופרס חדשנות/המלצות הצרכן. בשני הפרסים המותגים השונים יכולים לזכות רק על פי המלצות אמיתיות ומחקרים שעורך מכון המחקר הבינלאומי קאנטר מדיה. כל הזכיות מגיעים מבחירה אמיתית וכנה של הצרכנים. המוקד של בראבו הוא בחירה אמיתית ללא הטייה של הצרכנים, בין אם בשירות או במוצר.

בתמונה מטה תוכלו לראות מספר מוצרים שהוענק להם פרס בראבו ישראל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...