יום רביעי, 30 במרץ 2022

הספוגים המחייכים של Scrub Daddy, עלו לישראל

 

הם נוחים לפעול, גמישים, רכים בדיוק מתכונה הנכונה, קבלו אותם - הספוגים המחייכים של Scrub Daddy, עלו לישראל!!! עכשיו גם בניקיון מישהו מחייך אלייך. סקראב דדי הנחשב למותג הניקיון האהוב ביותר באמריקה, נחשב לספוגים מהפכניים, רב שימושים ואיכותיים. הספוגים מתאימות לניקוי משטחים שונים ובהסרת לכלוך קשה מכלים, שירים חרוכים, כיורים, חדרי ילדים, גרילים ועוד. ההספוגים הם סופחים ריחות ומים, לא מתפוררים לנקות בעזרתם גם משטחים חרוכים ללא תוספת של חומר ניקוי. בצורתו הקשיחה מנקה הספוג במות כל משטח ואינו מסלולים. במים פושרים הוא מתרכך ומתאים לצורת כלי וכוס. ספוג הניקוי הייחודי צבעוני וחייכני, נוח לאחיזה ולשימוש ונשאר נקי ועמיד לאורך כ- 3 חודשים. צבעוניות הספוגים להפריד בין שימושי הניקיון, להבדיל בין בשר וליצור בידול באיזורי הניקיון.



חברת Scrub Daddy הוקמה על ידי אהרון קרוז, יהודי אמריקאי שהיה מכונאי מוסמך, אשר חיפש פתרון לבעיית הלכלוך בידיים מעשיה מעבודתו. מתוך שנות עבודה פיתח כריות ניקוי מיוחדות בעזרתו להוציא את שלו לכלוך. מצויד בהבנה שיש לו ביד מוצר מנצח הוא רשם אותו כפנטנט ובשנת 2012 פעיל בתוכנית "הכרישים", בהור Scrub Daddy כמוצר המצליח ביותר וההפך להצלחה בין לילה. כיום נמכרים מוצרי המותג ברשתות הקמעונאיות הגדולות ביותר בארה"ב במיליוני יחידות מידי שנה.

לדברי רחל ברודנו, מנכ"ל ר.ב.דגנים, "אנו שמחים להביא בשורה באמצעות בדף איכותי כמו Scrub אַבָּא ובטוחים שבמדינת חובבת הכי ניקיון כמו ישראל, הפוך את המותג לאהוב גם כאן".

חברת "ר.ב.דגנים" הנה יבואנית מתמחה של מותגי מזון בינלאומיים. החברה בעלת מייצגת באופן בלעדי בישראל את חברת פוסט, יצרנית דגני הבוקר אוראו, יצרנית הפירות היבשים Sun-Maid, יצרנית הקונפיטורות Bonne Maman, מותג דגני הבוקר Weetabix, מותג הסוכריות העולמי PEZ, יצרנית התבלינים העולמית McCormick ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 17.90 - 19.90 ₪ ליחידה.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המתמחות ברחבי האר

התקבל לסקירה***

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...