יום שני, 14 במרץ 2022

מיץ התפוזים 100% סחוט טבעי של פרימור מתחפש לכבוד פורים



המיץ האהוב אצלנו בבית הגיע להתנסות מחודשת אצלנו לכבוד התחפושת החדשה שעוטה האריזה, כשמבחינת הטעם אין שוני כלל אך בנראות, יש חגיגה אמיתית לכבוד החג, מעבר לזה כל יש הגרלה חגיגית במיוחד , כך שאתם רק צריכים ליהנות מהטעם המוכר, להתחפש, להצטלפ ולנסות לזכות בהגרלה.

זה מיץ? זאת זברה? "פרימור" משיקה לרגל פורים מהדורה חגיגית וססגונית במיוחד:    100% מיץ תפוזים סחוט טבעי בבקבוק 2 ליטר ישווקו בעיצוב של תחפושת זברה ובאווירת טבע פראי. החופשים של פרימור ישווקו בכל רשתות המזון לקראת שבועיים שבועיים ויהפכו כל שולחן לחגי ושמח במיוחד. בנוסף, מציעים את המותג "פרימור" לצרכני המיצים הסחוטים, להתחפש, להצטלם ולהשתתף בהגרלה, זאת באמצעות דיגיטל ייעודית.

סדרת המיצים הסחוטים והמצונים של "פרימור", כולל 100%מיץ תפוזים סחוט   טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן מיצים נוספים איכותיים ואהובים על ידי צרכני הקטגוריה, המיצים הסחוטים והינם ללא תוספת משמרים לא תוספת סוכר.

"פרימור" הינו המותג המוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומצוננים, נוסף למיצים סחוטים ומצוננים מייצרת פרימור מגוון רחב של משקאות קלים, מיצים ונקטרים ​​מבוססי פרי בעלי אורך חיי מדף ארוכים וכן רכזי פירות לשוק המוסדי.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 27 – 33 ₪ לבקבוק 2 ליטר.

כשרות מהדרין של חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק.

להשיג בכל רשתות המזון ברחבי הארץ.

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...