יום שבת, 1 בינואר 2022

הונו - מסעדה אסייתית כשרה ומודרנית במיוחד

 



בגבעת שמואל, ליד אוניברסיטת בר אילן נפתחה "הונו" מסעדה אסייתית כשרה שבה סושי, מנות ווק שונות מנות ראשונות מגוונות, מרקים, סלטים ועוד. תוכלו למצוא בהונו את כל סוגי הסושי המוכרים ועוד חידושים בתחום, שילובים מעניינים ומרגשים כאחד. תוכלו להזמין רולים בודדים, מגשי מסיבות או מגשי אירוח שבינינו, כל כך ירשימו את כל מי שאוכל מהם וההנאה מהתוצרים תהיה צרופה ולאורך זמן. 

קיבלנו להתנסות מגש ספיישל מלא בכל טוב, חלקו צימחוני וחלקו עם דגים, מדובר במגש מפנק למדי, באמצע המגש קיבלנו את חמוצי הבית, כמו שמקבלים בכל הזמנת מגש אירוח, איזה חמוצים טעימים! מרגיש שכל חלק וחלק במגש מתוכנן בקפידה רבה, יש בו מגוון טעמים, חלקם עם טריאקי ובטטה, נוטים למתקתקות, חלקם עם סלמון וירקות ונוטים למליחות, וטופינג בכל המגש בעצמו יוצא דופן, הן עם הדקים הקלויים, עם פקאן מקורמל ועוד. 

היו מספר רולים שהתעכבנו עליהם במיוחד כי היו מיוחדים מאוד ויוצאים מן הכלל:

הראשון, סופיסטוק, איזה אדיר הוא! הוא מכיל סלמון אפוי,טמאגו ואבוקדו במעטפת סלמון נא מיונז יפני ופרירוי פיסטוק. רול שאתם מוכרחים לטעום כדי להבין את התחכום בו. 

השני, קדאיף רול, רול טעים במיוחד עם מרקם שהופך לריקוד בפה, הוא מכיל סלמון אפוי,גבינת שמנת צמחית,אבוקדו ושיטאקי במעטפת סלמון נא,קדאיף,טריאקי ועירית.

השלישי, וולקנו, שמכיל תערובת סלמון אפוי מתובל,בצל ירוק,אבוקדו ,מלפפון עירית,שומשום וקריספי סלק בליווי מיונז יפני. וואוו! רול מטורף, טעים כל כך, מסוג הרולים שברור לך שלא תוכל להפסיק לאכול אותו עד שהוא ייגמר או עד שתשבע לגמרי. 

הרביעי והאחרון שהוא שיחוק מסוג אחר, רול סקיפירול, שמכיל סלמון אפוי בטריאקי, בטטה בציפוי של שבבי טמפורה, חמאת בוטנים ופקאן מסוכרים, רול מתקתק כזה שתטבלו טוב בסויה ויחד תקבלו חגיגה של טעמים. אחד הרולים הכי משוגעים בפגשתי לאחרונה והיה מגניב וטעים בד בבד. 




ניכר בהונו שהמנות נבחרו בקפידה ועל פי החך הישראלי, התפריט מאוד עשיר והשילובים בו חדשניים, מהניסיון שלי ניכר כי התוצרת מאוד טרייה, כל תכולת המגש הגיעה על הצד הטוב ביותר ובתור צורכת סושי מדופלמת, אני יודעת לזהות בקלות פגשמים וחוסר טריות במוצרים.  

המסעדה נותנת שירות בכל האזור סביבה, דהיינו, גבעת שמואל, קריית אונו, פתח תקווה, יהוד ואור יהודה. המחירים לטעמי הוגנים למדי ואני בטוחה שכל אחד יכול למצוא מנות שתהיינה לטעמו ואף מנות שיוכל לגוון איתן את מנעד הטעמים הרגילים ולהתנסות במנות שונות, מודרניות וטעימות למדי. 

 בנוסף, חשוב לדעת שלהונו יש מועדון לקוחות שווה במיוחד, תוכלו ליהנות משלל הטבות ללא עלות של חברות מועדון, לצבור כסף בכל רכישה, לקבל פינוקים שונים בימי הולדת ועוד (ניתן לקרוא באריכות באתר של המסעדה על התנאים וההטבות השונות).



Hono sushi & wok, אורנים 1 גבעת שמואל |  2919*
רבנות גבעת שמואל | שעות איסוף: א-ה: 10:30-23:00, ו: 10:30-15:00, ש: 18:00-23:00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...