יום ראשון, 3 בינואר 2021

ליידי באג / מרינט - הילדה והאגדה

 



ליידי באג אצלנו כבר מזמן בת בית, הבנות שלי (בנות כמעט 4 ו- 5 פלוס) אוהבות את הסדרה ואני כחובבת אנימציה לעיתים רואה איתן. ליידי באג מתאפיינת כגיבורה בעלת ערכים נהדרים, היא חברה טובה, היא מנומסת, היא מפגינה רגשות, וכפועל יוצא מכל אלו היא נתפסת מצד אחד אנושית ומצד שני גיבורה במסכה. ההבדל בין שתי הדמויות מאוד ברור לבנות, ויתרה על כך הן דווקא אוהבות אותה יותר כילדה רגילה. 

הסט של בובת ליידי באג הלא היא מרינט, מגיע עם בובה, נעליים, תיק, ועם חברה הטוב טיקי, שהיא קוואמי החיפושית שמסייעת למרינט להשתנות לחיפושית. הבובה מגיעה בגודל של כבובת ברבי, וכמו שדיסני יודעים לעשות הכי טוב שאפשר, היא איכותית מאוד, לא נשברת בקלות, ותחזיק לאורך זמן. הבובה בגדול מתאימה החל מגיל 3 לטעמי שכן מלבד עניין החלקים הקטנים שיש כמובן להשגיח על הילדים כשהם משחקים בהם, הבובה כשלעצמה גדולה והם יכולים לשחק בה בנוחות ובנעימים.



את הבובה תוכלו למצוא בכל הרשתות השונות של הצעצועים, כשמחירה כ-100 שקלים, עכשיו יותר מתמיד אפשר להשוות ולקנות באינטרנט. תוכלו למצוא לבובה ולילדים שלכם גם אביזרים נלווים כמובן. מעבר לזה יש סוגים שונים של מארזי בובה, המוצגת בפניכם נקראת מרינט פאשן= אופנה. 



בין אם אתם יודעים או לא עלה פרק חדש וארוך ומיוחד במינו בערוץ דיסני ג'וניור, "הרפתקאות ליידי באג- ספיישל ניו יורק": בו מספור על כך שמרינט וכל כיתתה טסים לניו יורק, לכבוד שבוע הידידות הצרפתית- אמריקאית, מלבד אדריאן שאביו לא מאפשר לו לטוס, אנחנו כבר צפינו בו והשאלה שנשאלה מקרב בנותיי היא :מתי יהיה ההמשך? והאם יש סרטים ארוכים יותר של עלילות החיפושית. הן היו מרותקות למסך, מודה.



סט לתחפושת עבור הילדים, הסט המושלם שכולל את כל מה שצריך כדי להציל את פריז:
זוג עגילים- קליפס, נוח, נתפס בקלות, לא לוחץ ואינו כואב על אוזני הילדים 
נשק היויו האמיתי- יתרון ענק ללמד את הילדים לשחק בזמן הזה יויו, מתאים לנו בול בזמן הסגר.
קאוומי טיקי - מתוקה ומגיעה בגודל שנכנס לכף יד של ילד.
מסיכה לפנים- מגיעה עם גומי מאחור, כך שהיא תתאים למגוון רחב של ראשי ילדים.

הסט כולל מוצריפלסטיק איכותיים, לטובת סקירת המוצר אנחנו ממש מקפידים לעשות בדיקת איכות טובה, כל הילדים שיחקו וניסו את המוצרים השונים ובמשך מספר ימים, כך שאנחנו בדקנו אותם לאורך זמן. מכיוון שהוא מכיל את העגילים הקטנים באופן יחסי, זה חלק שפחות מתאים לילדים קטנים שמתחת לגיל 4 לטעמי. עם זאת, חייבת לציין שלירז בן השנתיים, גם רצה לחוות ולנסות וכמובן איפשרתי לו בליווי צמוד שלי. 



את הערכת תחפושת של ליידי באג- מרינט, תוכלו למצוא בכל החנויות צעצועים השונות, המחיר שלה נע סביב כ-90 שקלים ואם תעשו סקר שוק באינטרנט אני בטוחה שתוכלו למצוא אותה במחירים שונים, במיוחד בימים האלו שבכל מקרה לרוב נזמין באינטרנט, נוח לבדוק ברשת איפה המחיר האטרקטיבי ביותר+משלוח. 




תגובה 1:

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...