יום שישי, 6 בספטמבר 2019

פד לחזייה- המוצר שיציל לרבות מהבנות את ישראל את הקיץ- DD PADS




וואוו, יש מוצרים שהם בגדר יצירה ורעיון מדהים שפשוט מצליחים להעיר אותי,  DD PADS- הפד לחזייה הוא מוצר כזה. שנים רבות שאמא שלי, בעלת חזה מפואר לתפארת סובלת קיצוני מהזעה ואי נעימות בחודשי הקיץ. 
שנים רבות שהיא מקטרת ללא הרף, איך עדיין אין בתוך החזיות פתרון לבעלות החזה השופע, ולפתע מתגלה הפיתוח המהפכני הזהDD PADS
בישראל מעל 1,170,000 נשים עם מידת חזייה D+ ומעלה, המהוות 39% מכלל הנשים בארץ.
מעל שני שליש מהן (67%) כ- 784,000 נשים (!) ציינו במפורש כי ההזעה באזור החזה מהווה מטרד ובעיה בריאותית ואסתטית. לפי סקר חברת "פאנל ויו" מנוב' 2018

הפד החד פעמי החדשניDD PADS, מותאם אנטומית לספיגת הזיעה באיזור החזה הנשי למידות גדולות. הוא מונע בדיוק את כל המטרדים שעתידים לקרות בשל גודל החזה, הוא מונע שפשפות, גרדת, הזעת יתר ובכלל חיכוך בין החזיה לגוף. בנוסף בזכותו לא תסבלו יותר מכתמי זיעה על החולצה, הוא מתאים לכל סוג חזיה ומחשוף חולצה אשר תרצו :)

גבירותיי, זו מהפכה רצינית שיכולה לסייע בגדלות לבעלות חזה גדול, כל מי שעד כה סבלה בקיץ מכל הבעיות שהוזכרו מעלה, יכולה להתרווח בחזייה וליהנות מקיץ נעים. 
את הפדים של DD PADS  תוכלו לרכוש בסופר פארם, חשוב לציין שמדובר בפדים חד פעמיים, אך זה תלוי כמות ההזעה והרצון שלכן להחליף אותן. אמא שלי התנסה בהם שבועיים ולא הייתה צריכה להחליף כל יום, היא החליפה לפי הצורך. מעבר לזה אין להם ריח כלשהו והם רכים במידה כך שהם לא מתקלפים ו/או נחתכים תוך כדי שימוש. זה מוצר משנה חיים אמא שלי מספרת, זה מוצר שהיה חסר לי עשרות שנים ופתר לי בעיה קריטית יום יומית בקיץ. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...