יום שלישי, 6 באוגוסט 2019

קליליות חדשות על המדף-קליליות עם זעתר



הן קראנצ'יות, הן טעימות, הן מגיעות בחבילות נוחות, בדיוק בכמות הנדרשת וכזו שמתאימה ליומיים-שלושה וכך גם הכל נשאר טרי וטעים, כמו כן, נוח לקחת את החבילה איתנו לטיולים, לעבודה ובוודאי לשימוש ביתי.

הילדים עפים עליהן, אצלי אפילו הבנות מעדיפות אותן במקום לחם, קבלו את קליליות עם זעתר, איזו המצאה כייפית, כבר שנים שאנחנו נהנים מהטעם הטבעי של החיטה רגילה/ החיטה מלאה בבית ועכשיו התנסינו גם בטעם זעתר.

אני משלבת אותן עם סלט טעים בעבודה, הן ממש סוגרות לי פינה במקום פחמימה כבדה אחרת, בקיץ אני מעדיפה להוריד כמויות ותחושת כבדות ולהחליף את התחושה בתחושת נוחות וקלילות כמו הקליליות האלו.

אתם בטח שואלים את עצמכם, מה שונה מפריכות רגילות?! השוני הגדול הוא במרקם של הקליליות, הן גדולות יותר, לעיתים זולות יותר מבחינת הקלוריות והן בהחלט משביעות. אני אוהבת מאוד לשלב אותן בארוחות בוקר או ערב בבית , כשבעבודה הן דווקא משתלבות דווקא בארוחת צהריים לצד סלט. 
חייבים לטעום אותן כדי להבין שלא מגובר באותו מוצר, אלא במוצר משודרג וטעים במיוחד. ניסוי מוצלח ביותר שערכתי היא הגשת הקליליות זעתר עם לאבנה, כולם אהבו את השילוב ובגדול. 

אז בתיאבון! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...