יום חמישי, 6 ביוני 2019

רשת MINISO מגיעה לראשון לציון



רשת MINISO פתחה היום את הסניף השמיני בקניון הזהב שבראשון לציון אשר מתפרש על שטח של כ - 180 מ"ר, ובהקמתו הושקעו כמיליון שקלים.
החנות מציעה מבחר גדול של מוצרים מעוצבים במגוון קטגוריות: דיגיטל, עיצוב הבית, צעצועים, אקססוריז, טיפוח ובישום ועוד. כמו ביתר חנויות מיניסו, הקולקציות בחנות קניון הזהב בראשון לציון יתחדשו מידי שבוע.
עינת פורטוגלי, מנכ"לית MINISO ישראל: "אנו גאים להשיק את החנות השמינית של מיניסו בארץ בקניון הזהב ראשון לציון, ולהביא את בשורת מיניסו לתושבי ראשל"צ והסביבה. בהמשך השנה תפתחנה חנויות נוספות אשר יציעו את חווית המותג מיניסו ברחבי הארץ".
בחנות מצאתי מוצרים איכותיים בעיצוב יפני ובמחירים אטרקטיביים, הרשת מקפידה על עקרונות מרכזיים בעיצוב המוצרים שלה בין היתר על איכות גבוהה, דגש על מוצרי צריכה חכמים לשיפור סגנון החיים והפנאי ותמחור במחירים נוחים: כ – 80% מהמוצרים מחירם נע בין 5-20 ₪. עיצוב המוצרים הוא לפי אסטרטגיית העיצוב היפני ואת תהליך הפיתוח מבצעים צוותי עיצוב מובילים מכל רחבי העולם.
בשנת 2018 זכתה הרשת בשורה של פרסי עיצוב בתחרויות הבינלאומיות Red Dot ו-iF. ב-MINISO מקפידים על עיצוב מוצרים ייחודי, בעל קווים פונקציונאליים ובמחיר משתלם. בשנת 2018, ארבעה מוצרים של מיניסו זכו בפרס העיצוב היוקרתי- RED DOT אחד משלושת פרסי העיצוב החשובים בעולם בשל אלמנטים ייחודים המשולבים בתוכם. המוצרים הזוכים הם: כרית צוואר מתקפלת, מיני מאוור בצורת U, מחברת גלים ומיני מאוור עם ספק כוח נייד. אודות מיניסו ישראל: MINISO ישראל הינה בבעלות ארבעה שותפים: ניר יעקובוב וגונן כהן יזמים ואנשי עסקים המתגוררים בסין בשנים האחרונות ופעילים בקידום מגוון שיתופי פעולה עסקיים באסיה ובעולם ואליהם הצטרפו כשותפים איציק ושרון ניסנוב, אנשי עסקים, יהלומנים מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב.

אודות מיניסו העולמית: MINISO, בבעלות ענקית הקמעונאות והמסחר SAIMAN הוקמה ב-2013 על-ידי YE Guofu, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה ו- Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של מיניסו. כבר בשנתה הראשונה, הרשת הקימה 300 חנויות חווייתיות הממוקמות במרכזים מסחריים לצד מזון, ביגוד ובידור. כיום המותג הפך להיות פופולארי מאוד בשוק הגלובלי עם מעל ל- 4,500 חנויות ב- 82 מדינות ברחבי העולם וכ- 100 חנויות שנפתחות מידי חודש בין היתר באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, מדגסקר ועוד. מיניסו מתכננת לסיים את 2022 עם 10,000 חנויות בשוק הבינלאומי, כשצפי המכירות העולמי יעמוד על כ- 15 מיליארד דולר.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...