יום ראשון, 3 במרץ 2019

הלגה רקנטי- ליופי חוקים משלו





באירוע נוצץ ויוקרתי הלגה רקנטי, כוהנת היופי, הקוסמטיקה והטיפוח,  השיקה  את ספרה החדש "ליופי חוקים משלו", ספר עב כרס, 155 דפים על טיפים ייחודים, המלצות לטיפוח, לאכילה נכונה בהתאם לסוג עור, קוסמטיקה, כשכל הטיפים וההדרכה הינה מכוונת לסוג עור, פרטנית ומעמיקה בכל אחד מהמישורים מהפנים לחוץ ועוד. בנוסף הציגה את מי שיובילו את הקמפיין של מרכז הטיפולים שנפתח בקניון ראשונים בראשון לציון, אוולין הגואל ורוית אסף המהממות. 
הלגה רקנטי החלה את דרכה כקוסמטיקאית ונמשכה כבר מתחילתה לאפיק הקוסמטיקה המתקנת, היא השתלמה באונ' תל אביב בכימיה ורפואה קוסמטית בשילוב המכשור הטכנולוגי הנדרש וככל שהתקדמה בתחום כך הרגישה שיש חסר במידע הוליסטי שמקשר בין הגוף לנפש, על כן פנתה לרפואה המשלימה והחלה להתמחות בקוסמטיקה פרא רפואית והוסמכה כקוסמטיקאית שעובדת לצד רופא. לפני מספר שנים הקימה את אקדמיית HELGA REKANATY  בה למדו מעל 700 מטפלות וקוסמטיקאיות את שיטתה המיוחדת והן צמחו לכדי עסקים עצמאיים שמיישמים בתוכם את עקרונותיה.
מרכז הטיפולים החדש בפתחה לאחרונה הלגה רקנטי, שוכן בבניין העסקים בסמוך לקניון ראשונים בראשון לציון. במרכז הלגה מכשירה קוסמטיקאיות ומטפלות בשיטתה. הלגה מכשירה את הצוות המקצועי של המכון וכל אשר נלמד, בין אם בטיפול ובין אם מדובר על החומרים הינו פרי לימודיה, יצירתה וניסיונה האישי אותו היא רכשה במהלך עשות שנות עובדתה בתחום. 

"בקמפיין החדש הלגה פונה לנשים עצמאיות, עובדות ועסוקות, שימצאו בתוך המרוץ המטורף של החיים גם זמן איכות לעצמן, כי כשאת נראית טוב את מרגישה טוב", אמרה רוית אסף. "החיים האינטנסיביים גורמים לנו לשכוח לפעמים את עצמנו ואת מה שבאמת חשוב, אז טוב שיש את הלגה להזכיר לנו לפעמים...".
"נשיות בעיני היא השילוב בין טיפוח הנפש וטיפוח החוץ", אמרה אוולין הגואל. "להיות צעירה בגופך נותן לך את החופש להיות צעירה בנפשך. לא סתם אומרים שהקוסמטיקה הכי טובה היא האושר – השילוב בין אופטימיות וטיפוח תיתן לך את המראה שתמיד חלמת עליו, ותשמר את המתנה הנפלאה שהטבע נתן לך". 



                               

הספר החדש "ליופי חוקים משלו" הינו הספר המקיף והאינפורמטיבי ביותר שנכתב בארץ, הספר מבוסס על פועלה של הלגה רקנטי ב-30 השנים האחרונות, הוא מאגד בתוכו את משנתה של הלגה בתחום הטיפולים, העקרונות בהם הלגה מאמינה, שיטת שלושת השלבים: טיפול, שינוי, שימור. 
הספר מאחד בין הרפואה המערבית לרפואה הסינית, הוא מדבר על מעטפת שכוללת את החוץ, הפנים והשילוב הנכון ביניהם. לדוגמא השילוב בין תזונה, כושר לבין אסתטיקה וטיפוח. 

"בעשור האחרון שינה תחום הקוסמטיקה את פניו ועבר מהפכה מדעית", אומרת הלגה רקנטי. "קוסמטיקאית מודרנית, צריכה לדעת ולספק לך את כל התשובות בתחומים בהם הקוסמטיקה פוגשת את המדע והרפואה. היא צריכה להתעדכן בכל החידושים הרפואיים והפרא-רפואיים הקיימים, להפגין בקיאות בהרכב התכשירים ובהשפעתם על בעיות עוריות שונות, כמו גם בתופעות הלוואי האפשריות, ולהכיר את מגוון הטיפולים הרפואיים וטיפולי הרפואה המשלימה. הספר 'ליופי חוקים משלו' נועד לספק מידע מסודר ואמין על מדע הקוסמטיקה המתקנת ולהעניק לקוראים כלים להתמודדות עם המגוון העצום של הטיפולים המוצעים כיום".





'ליופי חוקים משלו' / הלגה רקנטי
עלות 129 ₪
הספרים נמכרים בסטימצקי ובצומת ספרים

לאתר HELGA REKANATY


קרדיט צילום: אור גפן 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...