יום שני, 14 בינואר 2019

ד"ר אלמן- פורצת דרך בתחום האסתטיקה



ד"ר מוניקה 

את ד"ר מוניקה אלמן לבטח ראיתם כמנחת התוכנית "מילון היופי" בערוץ 10, ד"ר אלמן פורצת דרך ומובילת מחקרים בתחום האסתטיקה בארץ ובעולם. לא בכדי זכתה ד"ר אלמן ומרפאותיה לבצע ניסויים קליניים וטיפולים בטכנולוגיה חדישה באישור ה-FDA , מנהל המזון והתרופות האמריקאי. ד"ר אלמן חקרה בתחום האסתטיקה והעור מספר תחומים-  את תחום הסרת השיער בלייזר, פילינג פנים, טיפול בכתמי עור ואקנה, הצערת עור, שיפור צלקות (וחידוש העור) ועוד. 

 

הוזמנתי לסיור במרפאה של הד"ר בראשון לציון, שעברה מתיחת פנים וחידוש נעים ומזמין. 
ב-2 התמונות מעלה ניתן לראות את החדרשים החדשים במרפאה. 
לד"ר אלמן 3 מרפאות : ראשל"צ, ת"א וחיפה, כשבכולן ניתן לעבור סוגים שונים של טיפולים, בין היתר ניתן לשפר את מיצוק העור, להבהיר את הכתמים שאספנו עם זמן, לעבור טיפולי הסרת שיער ועוד, הזרקות למילוי בפנים, טיפולי גוף כגון: הסרת קעקועים, שומות וכו.
ד"א אלמן סיפרה לנו על החידושים החמים בתחום, על הטכנולוגיה המתקדמת שעם הזמן כמובן משתכללת יותר, על מטופלים שמגיעים לטיפולים, החל מהנגע הקטן שמפריע להם וברצונם להסיר ועד למקרים קשים מאוד, כל כך קשים שאפילו נכנסו לספר שכתבה, ראוי לציין שד"ר אלמן הוציאה כבר שני ספרים לאור, ד"ר אלמן הפכה לאורים ותומים של אנשי מקצוע ורבים מהם נושאים עיניהם אליה באדיקות. 
יתרה על כך, לד"ר אלמן צוות מקצועי ורחב של רופאים, מטפלים ואחיות, אשר אמונים על הטיפולים השונים. ד"ר אלמן מאמינה בצוות מקצועי, כזה שידע להתאים לכם בדיוק את הטיפול הנדרש לכם, על כן היא אמונה על צוות מנצח ומוביל בתחום.


מוצרי הקוסמטיקה של ד"ר מוניקה אלמן

לד"ר אלמן, ליין מוצרי קוסמטיקה שכמובן פותחו בניהולה, ניתן לקנות אותם במרפאות או בחנות האונליין
הם ייחודים שכן לא מדובר בעוד חברה אלא בד"ר שמלווה את הפיתוח שלהם, וכד"ר המומחית לעור ולאסתטיקה היא בטח המומחית לדבר. 

אז מה למדתי בסיור אתם שואלים, קודם כל לבחון כל אחד שאתם בוחרים לבצע בכם טיפול כלשהו. 

ללכת על הטוב ביותר או לא ללכת בכלל, מעבר לזה, לא להזניח דברים שנראים לכם חשודים כמו כתמי עור, נגעים קטנים וכו, לעיתים גם מה שנראה קטן מבחוץ עלול להיות מסוכן מבפנים. 
מעבר לכך, לא לפתוח תנוח חם מול הפנים, כמו גם לא לפתוח מדיח כלים שעתה סיים. 
להקשיב לגוף שלכם, לפנק אותו בכל גיל ולא לחכות שיהיה מאוחר מידי כדי לתקן/ לשפר את המצב. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...