יום רביעי, 15 בנובמבר 2017

גאיה קוסמטיקס


גאיה קוסמטיקס
 https://goo.gl/W21Py5
כמאפרת אני חושבת מעט שונה ממתאפרת רגילה,
וכך גם הבחירות שלי במוצרי בסיס לאיפור.
בסקירה זו בחרתי 4 מוצרים של גאיה:

הראשונה היא כמובן מברשת הקונטור הנהדרת שלהם, מברשת שופעת שיער, שמחליקה על הפנים, כמו גם עוזרת בייצור הצללות בצורה נפלאה.

הפרימייר כבסיס לאיפור, מבחינתי מוצר חובה לכל מתאפרת. הוא קליל בתחושה שלי אך מנגד הוא מרוכז מספיק כדי לעזור לעור להראות מט וחלק.

הסרום לעיניים, הוא סרום באופן יחסי עוצמתי ועוזר לי ובבוודאי לאחרות להילחם בזמן : ) הרגשתי אחרי שימוש תדיר כשבועיים בשינוי קל בקמטוטים ותחושה שהוא מהווה מילוי קל בצידי העיניים.

המסכת פרו אנטי אייג'ינג, גם במסכה אני משתמשת בשבועות האחרונים ובתחושה שלי היא בהחלט עזרה לחיזוק ומיצוק העור. העור מרגיש מוצק יותר וזוהר יותר, הפנים חלקות יותר מבעבר וקמטוטים הפכו לפחות נראים לעין.

חייבת לציין לטובה גם את שירות האריזה והמשלוחים של גאיה, המוצרים הגיעו ארוזים היטב, עם לא מעט דוגמיות שזה תמיד נעים לקבל ולהתנסות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...