יום שני, 2 באוקטובר 2017

רונליזה-מוצרי איכות לפנים

רונליזה, כשאיכות ומדע נפגשים 😍
כשהסביבה הקרובה אומרת לי שהפנים שלי קורנות וזוהרות, אני יודעת שההתנסות במשך שבועיים במוצרים של רונליזה עשתה לי טוב 😎
ה-5-7 דקות שהשקעתי בפנים כל לילה עשו את שלהן!
התנסתי בקוזיק ולטו אסיד שעיקצץ מעט בעת ההתנסות אך בד בבד היה פעיל והבהיר מעט את הכתמים/נמשושים.
לאחר מכן השתמשתי בג'ל היאלורוניק אסיד שהיה מרענן וככל הנראה גם מיצק מעט את העור.
לסיום השתמשתי בלחות מעודנת ומרגיעה,
כשמה כן היא, נעימה ומרגיעה, פשוט נפלאה!
העור שלי הוא עור מעורב נוטה לשמן, עליי המוצרים עבדו בצורה נהדרת :) שווה בדיקה!

http://www.ronaliza.co.il/store/

#

3 תגובות:

  1. אני ממש אוהבת את התחושה המעקצצת^^ שמחה שאת מרגישה בשיפור.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף למצוא מוצרים שמרגיעים את העור

      מחק

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...