יום ראשון, 1 במרץ 2020

סובינקס-בקבוק זירו זירו zero zeri


לפני כ-4 שנים הפכתי לאמא, ובמהלכן הרחבנו את המשפחה וכעת אנחנו הורים ל-3 קטנטנים, כשאני רואה חידושים של בקבוקים אני אוטומטית ניגשת לבדוק אותם, בין היתר בגין העובדה שאני מאוד בעד הנקה ושאיבת חלב אם לתינוקות שלי.

את המוצרים של Suavinex (סובינקס) אני מכירה, קונה ומעריכה כבר מספר שנים, מדובר במוצרי איכות ברמה גבוה תוצרת ספרד, וכעת הם משיקים את הבקבוק Zero Zero שיש בו 2 תכונות מאוד חשובות שלא בהכרח קיימות בבקבוקים דומים.
 תכונה ראשונה הינה דימוי שד האם, התצורה דומה ומטרתה לאפשר לתינוקות יונקים לקבל חלב אם גם בבקבוק כאשר מטרת העל היא תמיכה בהנקה. מתוך מחקרים עלה כי 92% מהאימהות שהשתתפו (לא כתובה כמות האמהות שהשתתפו במחקר) במחקר שנערך על ידי Suavinex חשו את הדמיון בין הבקבוק החדש לבין פטמת שד אם הן מבחינת אורך, צורה ומגע.

הפטמה עשויה מסיליקון מיוחד רך ומט המדמה את מרקם הפטמה – הוא צבוע בצבע גוף כדי לחבר את התינוק לבקבוק. החומר ממנו היא עשויה הוא סיליקון דק וגמיש מאי פעם ובכך תינוקות היונקים באמצעות שילוב בהאכלה והנקה מבקבוק, חוזרים בקלות לינוק מבלי לדחות את פטמת האם. תינוקות האוכלים מבקבוק בלבד, מקבלים את פטמת הבקבוק באופן טבעי ביותר. פטמת הבקבוק ארוכה יותר ובעלת בסיס מקומר, קצה הפטמה נוגע במקום שבו נפגשים החך הקשה והחך הרך, בדיוק כפי שממליצים מחקרים מדעיים ולכן הפטמה מאפשרת תנוחה ותנועה טבעית של היניקה. פטמת הבקבוק מלאה תמיד בנוזל ומונעת בליעת אוויר. כמו כן, זווית הפטמה מדמה את הקימור הטבעי של פטמת השד ובכך מאפשרת תנוחה נכונה של צוואר התינוק.

התכונה השנייה היא מניעת גזים, תופעה מוכרת מאוד במערכת העיכול של הקטנטנים שלנו, במיוחד בחודשיהם הראשונים בעולם, אבל לא רק. תופעת הגזים יכולה ללוות אותם גם בגילאים מאוחרים יותר ואת זה אני כותבת מניסיון אישי ופחות נעים עם הגדולה שלי.
 הבקבוק מאפשר בעצם ליהנות מכל העולמות, לאפשר לתינוקות לאכול את חלב האם או את התמ"ל כשהאם לא יכולה/ רוצה להניק. מעבר ובאופן כללי ניתן גם לתת תמ"ל בבקבוק כדי למנוע את תופעת הגזים שהתינוקות חווים, כך שסובינקס בעצם נותנת מענה בבקבוק שלה לכל סוגי ההאכלה. 

 לבקבוק 3 אופציות של זרימת הנוזל- A – זרימה ניתנת להתאמת עוצמת היניקה (מתאים לתינוקות יונקים) – לפיטמה פס ולא חור כדי שהבקבוק יגיב לעוצמת היניקה של התינוק. בתחילת ההנקה התינוק יונק בעוצמה חזקה ולאט לאט לקראת סיום הארוחה הוא מחליש את הזרם. מומלץ גם לשימוש עבור תינוקות שאינם יונקים, שכן הוא בעל הפטמה האינטראקטיבית היחידה. S – זרימה איטית- משחררת זרימה מוגבלת של נוזל. מיועדת לחודשים הראשונים של ההאכלה בתמ"ל. M – זרימה בינונית- מאפשרת זרימה של כל סוגי הנוזלים בעלי סמיכות בינונית, מותאמת לשלב התחלת מוצקים. 


ניתן להשיג בשני גדלים 180 מ"ל ו-270 מ"ל. כמו כן, ניתן להשיג סט הכולל בקבוק ו-2 פטמות. מחיר מומלץ לצרכן בקבוק 180 מ"ל: 79.9 שקלים מחיר מומלץ לצרכן עבור סט: 119 שקלים. ניתן לרכוש את מוצרי סובינקס ברשת שילב.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...