יום רביעי, 2 בספטמבר 2020

גרנולה כוסמין מבית NutraZen





אם יש אצלנו מוצר שרץ בבית בכמויות זה גרנולה, גם הילדים נסחפו איתנו ואוהבים מאוד את  הטעם והמרקם של הגרנולה. מי שאוכל גרנולה כדרך קבע, עם יוגורט או חלב עם פירות או בלי, מכיר את תחושת השובע הנהדרת אבל לא מכבידה שמתקבלת בברכה לאחר מכן. כשקיבלנו להתנסות את גרנולת הכוסמין של NutraZen שמחנו עוד יותר, שכן ידוע שכוסמין בריא יותר ומשביע לאורך זמן רב בשל הפירוק הארוך שלו.

אנחנו קיבלנו את הגרנולה הקראנצ'ית כוסמין קלאסי שהיא טעימה להפליא וכמובן היא מקור נהדר לחלבון ולסיביים תזונתיים, אפשר ליהנות ממנה כארוחה שלמה או כארוחת ביניים קטנה, כמו כן אפשר להוסיף אותה לסלטים, לפירות, למאפים מתוקים ומלוחים ועוד. הגרנולה ללא סימון אדום, משמע אין בה את מעבר למותר: סוכר, מלח /נתרן או שומן רווי שבעיניי זה חשוב מאוד.

הגרנולות טבעוניות, ללא חומרים משמרים או רכיבים מן החי, אין בהן חומרי טעם וריח, צבעי מאכל או תוספת של סוכר לבן. כמו כן, שקיות הגרנולה מגיעות במארז/ שקית ששומר על הטריות, ניתן לפתוח ולסגור אותו על ידי שימוש באריזה המיוחדת שלו. 
הגרנולה מגיעה בשני טעמים:
1. כוסמין קלאסי- מכילה פתיתי כוסמין מלא, סילאן טבעי, שמן קוקוס ועוד. 
2. כוסמין פירות ואגוזים- מכילה פתיתי כוסמין, גרעיני חמניה ודלעת, אגוזים שונים, חמוציות, צימוקים ועוד.

המותג הישראלי NutraZen מתמחה בשיווק מוצרי מזון אורגניים וטבעיים, שגם זה ערך עליון מבחינתי, במיוחד בתקופה הקשה שכל המשק נמצא בו והרצון שלי לפרגן ולרכוש את המוצרים כחול לבן אפילו יותר מאשר בדרך כלל. ערך ההדדיות והערבות שלנו כישראלים אחד כלפי האחר חשוב עכשיו יותר מתמיד. 



המוצר כשר: פרווה בהשגחת הרבנות כפר תבור.

מחיר: 26.90 ש"ח לאריזה במשקל 300 גרם.

ניתן לרכוש את המוצר ברשתות ניצת הדובדבן, טבע קסטל, שופרסל גרין, טיב טעם ובתי טבע פרטיים.

 




















 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...