יום רביעי, 2 בספטמבר 2020

אחוה- משיקה עוגת דבש וממרח שומשום עם דבש

 




איזו בשורה משמחת לקראת חג ראש השנה, חברת אחוה משיקה עוגת דבש ב-5 שקלים!!!  

ובנוסף ולא פחות חשוב מצטרף לממרחים של אחוה, ממרח שומשום עם דבש- יאם!

את שני המוצרים קיבלנו להתנסות והחלטנו לא לחכות יותר מידי ולעשות "בדיקת כלים", עוגת הדבש טעימה מאוד, נימוחה, עם מרקם כמו עוגה בחושה ביתית, יש לה טעם וריח עשיר של דבש, ולי היא ישר הדליקה אותות הזהרה שכדאי להתרחק ממנה, פשוט כי היא מושכת ליישר אותה עד בלי די. היא לא מתוקה מידי, היא במרקם הנכון והאמת שווה לבדוק כשתגישו אותה בחג אם מישהו ישים לב שהיא בעצם לא הוכנה על ידכם בבית. 

 

לא זאת ועוד שאחוה הגדילה לעשות והשיקה ממרח שווה ביותר של שומשום עם דבש, הממרח כאמור אחד מסדרת הממרחים הטעימים של אחוה, הממרח מבוסס על טחינה גולמית מטחינה משומשום מלא, דבש, הממרח ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, הוא עשיר בסידן, של בנתרן ולא מכיל צבעי מאכל. 

 

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, הדבש ידוע מזה אלפי שנים כמזון בריאות הנחשב ל"Superfood" וכאחד המזונות החשובים בתחום הרפואה העממית. מודעות לאיכות המזון שאנו אוכלים והקפדה על שימוש במקורות מזון מן הטבע הם חלק מהותי ממגמת הבריאות העולמית. "בשילוב עם הרצון להפחית אכילה של מזון מעובד והדגש על בחירת מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים, ממרח השומשום עם דבש של חברת אחוה עונה בצורה מדויקת על דרישות אלו. הממרח מבוסס על טחינה מלאה המכילה חומצות שומן חיוניות וערכים גבוהים של סידן, ברזל, סיבים תזונתיים, חלבון והינו דל במלח. השילוב עם הדבש מקנה לטחינה המלאה שדרוג תזונתי מבחינת הטעם והערכים התזונתיים".

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", כמידי שנה מציעה אחוה עוגת דבש איכותית וטעימה במחיר מנצח, כשהשנה, לאור משבר הקורונה, אף השקנו את העוגה באריזה חדשה ודאגנו שבמרבית רשתות המזון היא תימכר במחיר של חמישה שקלים בלבד. לדבריו, "בניגוד לעליות המחיר של מוצרי מזון שאנו רואים בכל הקטגוריות, המטרה שלנו היא להקל על הוצאות המזון של הצרכן ולהנגיש את המוצרים במחיר מוזל. מאז ומתמיד המדיניות של אחוה היא לספק מוצרי מזון איכותיים במחיר השווה לכל נפש, ובטח שנמשיך לעשות זאת כעת, כשהמשק במשבר ואנשים רבים מתמודדים עם קושי כלכלי ואבטלה, וננסה להמתיק את תקופת החגים ולתרום לאווירת החג".

המוצרים כשרים, כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 5 שקלים לעוגת דבש (400 גרם), 8 – 11 שקלים לממרח שומשום עם דבש (400 גרם).

ניתן לרכוש ברשתות השיווק המובחרות. 

 

 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...