יום רביעי, 2 בספטמבר 2020

פרוסטנול- כמוסות צמחיות וטבעיות מבית Neta- רוקחות מהטבע


 

מוצר חדש שפוקד את השוק ומכוון במיוחד לגברים הינו "פרוסטנול", כל מי שסובל מערמונית מוגדלת, יודע שאחת מהתופעות הכי מורכבות ומייאשות בנושא זה הקימה המרובה להתפנות (מתן שתן). קיבלנו להתנסות את הכמוסות הטבעיות "פרוסטנול" והעברתי אותם לאבא שלי שסובל מעת לעת מהנושא. האומנם לא בשל ערמונית מוגדלת אבל סובל (עקב צנעת הפרט לא ארחיב בנושא, ניתן לפנות אליי בפרטי לפרטים נוספים).

המוצר מיוצר בארץ ישראל, על ידי חברת חברת " Neta- רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא. כמוסות פרוסטנול עשויות מדקל ננסי, פרחי צבע וזרעי רימון, הכמוסות מכילות פרחי צבר, עלי אפילוביום, זרעי רימון, תמצית דקל ננסי ואבץ פיקולינט, אשר עפ"י דרכי הריפוי המסורתיות והטבעיות, מסייעות בהתמודדות עם ערמונית מוגדלת. הכמוסות ללא חומרים משמרים או מלאכותיים ובעלות תו תקן  .GMP

הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין, ממליצה על תזונה עתירת סיבים תזונתיים, מגוון של פירות וירקות, דגנים מלאים, קטניות, דגי ים צפוני (סלמון, מקרל, לברק) שומנים בריאים כמו שמן זית, אבוקדו, אגוזים ושקדים לא קלויים. "בנוסף, רצוי להימנע מצריכת שומן רווי, פחמימות פשוטות, סוכרים, מזון מתועש, חומרי שימור וצבעי מאכל. יש להקפיד על שתייה מרובה של מים לעידוד מתן שתן ועל פעילות גופנית יום יומית", הוסיפה .

 

 

המוצר כשר: בד"ץ מהדרין הרב רובין.

מחירו: 139 ש"ח.

וניתן לרכוש בבתי טבע, בתי מרקחת פרטיים ובאתר  http://www.netapharm.co.il/

 

חשוב מאוד לציין, שמוצרי נטע רוקחות מהטבע אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כלשהי. ההסתמכות על המידע היא על אחריות הקורא בלבד ובכל מקרה של בעיה בריאותית, מומלץ להתייעץ עם רופא מוסמך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...