יום שני, 7 בספטמבר 2020

ג'ונסון - תמיד איתנו במקלחת

 

 

ימים טרופים עוברים עלינו, על כולנו, על הילדים בעיקר ועל הקטנטנים בפרט שנכנסים לגנים עם מעט זמן של הסתגלות. בשל כך והאמת לא רק, אני ממשיכה איתם בשגרה רגילה מחוץ לגבולות הגנים, אני חייבת לתת להם את ההרגשה שהכל כרגיל והמסגרת הביתית זהה לזו שקיימנו במשך כל החודשים האחרונים בבית יחד.

 

נוהג קבוע אצלנו בבית זו מקלחת כמובן לפני השינה, או אחרי שיוצאים לפעילות בחוץ שלא משאירה מקום למשהו אחר מלבד מקלחת טובה כשחוזרים הבייתה. לשלושת הקטנים שלי שיער ארוך ומתולתל, בשל כך אני בחנתי וסרקתי לעומק את כל התכשירים שיש בשוק בערך עד שהגיע למתכון המושלם עבורם.

יש לנו העדפה חד משמעית למוצרים עם ריח משכר, כזה שאי אפשר להתעלם ממנו ושבכל בוקר הגננות מריחות, מנשקות (כן, גם בתקופת הקורונה) וממשיכות עם הסנפה טובה כדי למצות את הריח עד תום. מעבר לריח משגע אני בוחרת במוצרים שיעזרו לי לסירוק התלתלי בקבוקים של אופק ולירז שזה משימה בפני עצמה, כל מקלחת.



לג'ונסון אנד ג'ונסון סדרת "טיפות של ברק", הכוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל יותר, אשר מעניקה לשיער רכות של משי ברק ומראה שיער בריא לאורך כל היום. מוצרי הסדרה מקלים על הסירוק ומוסיפים לשיער ריח מעולה. הסדרה מועשרת בשמן ארגן, ונועדה במיוחד להגביר את הברק הטבעי של השיער ולגרום לו להיראות חלק ומלא בריאות .



 

ובנוסף סדרת "די לקשרים", הפועלת בשיטת שלושת השלבים, כוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל, ומיועדת להקל על הסירוק – גם של שיער ארוך ומתולתל. נועד במיוחד לוודא ששיער הפעוטות והילדים יהיה קל לסידור, מנקה את השיער בעדינות לקבלת שיער רך וחלק, והוא מיוצר באופן המתיר קשרים וסבך בשיער בזמן האמבטיה. שימוש במוצרי הסדרה מתיר 75% יותר קשרים.

 

למטה, המהממים המתולתלים הפרטיים שלי 😊


 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...