יום רביעי, 9 בספטמבר 2020

סבון בר מוצר- פסואיזי





אם יש משהו שלא התגעגעתי אליו מהנעורים אלו פצעי האקנה. כמה שאני עבדתי קשה כדי שלא יהיה להם זכר על הפנים שלי ומאז שהתחלנו לעטות המסכות בחסות הקורונה הם חזרו ובגדול. החום במיוחד באוגוסט והזיעה שנלוות לו בטח לא עוזרים לעור הפנים להיות במיטבו, להיפך.

אני בטוחה שמרבית האנשים מרגישים כמוני, בין אם יש לכם עור רגיש ובין עם פחות. אצלי האקנה התפתח, יש תחושת גרד עזה, אני סובלת מאדמומיות ממושכת ומעוד פצעונים לא מוגדרים. אצל אחרים זה יכול לבוא לביטוח בסבוריאה, פסוריאזס מדרגה קלה ועד קשה מאוד.

קיבלתי להתנסות את סבון בר מוצק פסואיזי המופק בתהליך הכנה מסורתי (ראו מטה את שלבי ההכנה) אשר מציע טיפוח וטיפול עדין בזכות רכיביו האנטי בקטריאליים, המשפרים את מרקם העור ומקנים לו מראה אחיד ובריא. לאחר כשבוע שימוש בו, בתדירות יום יומית אחת ליום אני יכולה לכתוב לכם שהוא הציל אותי, הפנים יותר חלקות ונעימות, ובזכות השמנים שבסבון העור מרגיש לי אלסטי יותר. בתחושה שלי ולפי המעקב שלי הוא פשוט ייבש את הפצעונים אבל לא את עור הפנים, וזה בעיניי הפלוס הכי גדול. שסבון גם מטפל בבעיה בפנים וגם משמר ותורם לחלקי העור השונים בפנים.

הסבון המופק ממיצוי צמחי מרפא ושמנים טבעיים הידועים ביכולתם בריפוי וטיפוח העור, מעורבב בתהליך כבישה קרה, השומרת על תכונותיו הבריאותיות.  

את הבלילה הריחנית והמבושמת המאחדת יחד מיצוי מצמח הגרניום, שמן הברגמוט, לבנדר ועץ התה יחד עם חמאת שיאה, שמן זית טהור, שמן מהוניה ושמן קוקוס, בתוספת בוץ ים המלח ושביבי אצות טחונות, יוצקים אל תבניות מלבניות ומשאירים לייבוש טבעי בשמש למשך 4 שבועות. 

רק לאחר תהליך ידני ארוך זה, מוכנים הסבונים הנארזים אחד אחד למשלוח

שילוב עשיר של רכיבים טבעיים אילה, בנוסחה ייחודית לסבון בר של פסואיזי, מסייעים בטיפול ומניעת בעיות עור בעת שימוש קבוע, כחלק מאורח חיים בריא וטבעי. ניתן לשלב את הסבון כבסיס לטיפול בשלל מוצרי פסואיזי – כדוגמת "אקטיב קרם" ו"שמן לילה".  

הסבון אינו מכיל שמן דקלים, משמרים, SLS, חומרי ריח או צבע סינטטיים ולא נוסה על בעלי חיים. הסבון המיועד לעור הפנים והגוף, מתאים גם לעור הרגיש ביותר ולילדים החל מגיל 3 ומעלה.

ניתן לרכוש את הסבון "פסואיזי" ישירות באתר החברה www.psoeasy.co.il    או בבתי המרקחת ורשתות הטבע השונות במחיר של 30 שקלים ל-120 גרם. ופרטים נוספים תוכלו לקבל בטלפון 026722544









 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...