יום שני, 3 באוגוסט 2020

צ'ימיצ'ורי של "נפטון"- כזו תוספת למנה, עוד לא טעמת







אם יש תוספת למנות שהיא על גבול התיבול ו/או כניגוב שאנחנו מאוד אוהבים זה צ'ימיצ'ורי, ממרח שתמיד כייף לאכול אותו, מוסיף טעם וצבע למנה ו/או לתוספת שלה ובעיקר מלא ב"קיק" שכשמכירים אותו, לא עוזבים אותו. מסוג ה"מעדנים" שמקפיצים כל מנה. אנחנו התנסנו בצ'ימיצ'ורי של "נפטון"- רוטב הפלאים המזוהה עם ארגנטינה ואורוגוואי - להכנת מנות טעימות במיוחד. הרוטב, המשודך לבשרים על האש כמו אסאדו, סטייק, צ'וריסו ועוף - משתדך מצוין גם לדגים, ירקות, תפוחי אדמה, איטריות וכריכים.


בתמונה מעלה אכלנו המבורגר וצ'יפס שהשתדכו מצויין לרוטב/ ממרח המופלא. הממרח ללא חומרים משמרים, ללא מונוסודיום גלוטומט וללא צבעי מאכל, בנוסף תוכלו לראות בתמונה מטה את הרכיבים מהם הוא עשוי ותהנו לדעת שהמרכיבים המרכזיים שלו הם:
1.מים
2.תבלינים 
3. שמן קנולה
4. שמן זית
5. מלח
וכמובן גם -פטרוזיליה, כוסברה,  שום, פלפלים, עשבי תיבול ועוד.
מה שהופך אותו לעוד יותר אטרקטיבי בעיניי ופחות בעייתי מבחינה בריאותית .

כשרות - פרווה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים והרבנות הראשית באר שבע. מחיר: 9.90 – 12.90 ש"ח (לאריזה במשקל 180 גרם). להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם, ברקת, מחסי השוק, סלאח דבאח ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.





 "נפטון" מציעה מתכון לכריך כפרי עם אבוקדו, בצל מטוגן, עגבניות שרי, חסה וצ'ימיצ'ורי חומרים: 2 פרוסות של לחם כפרי איכותי 1 צנצנת צ'ימיצ'ורי של "נפטון" קוביות אבוקדו בשל עלי חסה רעננים בצל מטוגן עגבניות שרי חצויות מיונז איכותי פטרוזיליה קצוצה – לקישוט אופן ההכנה: • למרוח את פרוסת הלחם במיונז ומעליו למרוח צ'ימיצ'ורי. להניח עלי חסה מעל • להניח על החסה קוביות אבוקדו ומעליו, להניח תלולית נאה של בצל מטוגן • לפזר חצאי עגבניות שרי • לקשט בפטרוזיליה קצוצה 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...