יום רביעי, 29 ביולי 2020

עציץ במתנה עם כיתוב/מיתוג אישי- "אהבה קטנה"



 
אז מה קונים כתשורה כייפית לאדם אהוב? רבים מאיתנו נעצרים וחושבים על כך לא מעט פעמים בשנה.
אני בכל חג ו/או סוף שנה, אוהבת מאוד לפנק ולפרגן לצוותים החינוכיים של הילדים שלי. יחד עם זאת, נוכח העובדה שמדובר במספר לא מבוטל של גננות/ סייעות, אני נאלצת גם לבחור במחיר מתאים. מה שנקרא בשפת העם, מחיר עממי שניתן לעמוד בו בכמויות גדולות.

נפלה בחלקי הזכות לפנק את המטפלת של לירז שלי במתנה סופר יפה,  סטודיו "אהבה קטנה" מציע עציצים עם זרעי בזיליקום או עגבניות שרי בקופסאות פח מעוצבות – שכיף לתת ולקבל.  מי שלא מכיר את סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, מציע סדרה של עציצים מקסימים עם זרעי בזיליקום או עגבניות שרי בקופסאות פח מעוצבות שפותחים כמו שפותחים קונסרבים בבית. מדליק ברמות אחרות וכמובן מלא שיק והתאמה אישית כמובן. על העציצים אפשר להוסיף שם או כיתוב אישי ברוח החג, כמו למשל: משהו טוב מתחיל לצמוח, זרעים של אהבה, ועוד.
את המוצרים אפשר להזמין באתר "אהבה קטנה", ולקבל בנוחות הביתה, או לפנק מישהו יקר בהפתעה – במשלוח ישיר לביתו. כל פריטי "אהבה קטנה", מיוצרים במקום, לפי הזמנה, ממותגים לפי מגוון האפשרויות באתר ועל פי התאמה שמית ו/או משפטי שתרצו לכתוב על המוצר.  
העציצים המקסימים מוצעים ב-10 דוגמאות: אוהל טיפי, חברים ביער, חלל, אהבה קטנה, גלידריה, חוף עתלית, במבי והחברים, חד קרן, יום נפלא, משחק מכוניות. העציץ מכיל אדמה מדושנת וזרעים. תוך זמן קצר ניתן ליהנות הן מהטעם הנהדר של הירק והן מההשקעה המוצלחת.
קוטר 9 ס"מ, גובה 8.5 ס"מ.
מחיר: 46 ש"ח.
להשיג באתר חנות "אהבה קטנה" 








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...