יום שלישי, 11 באוגוסט 2020

ארוחה משפחתית ב-20 דקות, עם צ'ונגו מבית "עוף טוב"




אנחנו מאוד אוהבים חידושים וגיוון באוכל, מה גם שהילדים משוועים לזה, במיוחד שאנחנו בחודשים האחרונים אוכלים יחד לפחות 2 ארוחות ביום. זה אחד מהבונוסים שקיבלנו עם הקורונה, והאמת שזה בונוס נהדר במיוחד. קיבלנו להתנסות 2 מארזים של צ'ונגו מבית "עוף טוב", צ'ונגו זה שם חדש לשניצלונים אקסטרא קראנצ'ים, שעשויים מנתח עוף שלם, ולא סתם עוף, חשוב מאוד לדעת ש"עוף טוב" בשונה מרוב החברות מגדלת לבד את התרנגולות, ובצורה מוסרית שזה ערך מוסף בפני עצמו. 

את הצ'ונגו תוכלו למצוא בארבעה ציפויים טעימים:
1.ציפוי שומשום 
2. ציפוי שבבי צ'יפס
3.ציפוי בתיבול גריל 
4. ציפוי תיבול חריף ומתוק - הפייבוריט שלי!!!

ענבל טרופ קירש, סמנכ"לית השיווק בעוף טוב: "הצרכנים הישראלים מעריכים מוצרים איכותיים ואינם מתפשרים על הטעם ועל נוחות השימוש. לצד אלה הם מחפשים גיוונים ומענים לצרכים המשפחתיים. צ'ונגו הוא סגמנט חדש ומיוחד שעד כה לא הכרנו במקררי השניצלים". עוד מוסיפה טרופ קירש: "במחקרים שערכנו מצאנו שרבים מהצרכנים בוחרים לאכול שניצלים במגוון הזדמנויות – כמנה עיקרית בצלחת או בפיתה, כנשנוש ואפילו כחטיף לאירוח לצד מתבלים וירקות. הצורה הייחודית של הצ'ונגו מאפשרת לצרוך אותו בכל עת  ובכל צורת הגשה. צ'ונגו עונה על הצורך הזה כמו גם על הצרכים של ההורים העסוקים ועל הצרכים של הצעירים הפעלתניים ומציע מוצר איכותי וטעים במרקם עסיסי וקריספי שטרם טעמנו כמותו".  

אז הלכנו על ארוחה סטנדרטית אצלנו שכולל אורז, צ'ונגו וסלט, אחלה ארוחה ובסך הכל כללה הכנות של כ-20 דקות. מלבד זה שניתן לשלב את הצ'ונגו בארוחת ביתיות, הם גם אחלה של פתרון לארוחה ארוזה לטיולים, לצהרון, בתוך פיתה, לבד עם ירקות, הם ממלאים ומשביעים ומהווים פתרון ראוי לארוחה טובה.

מלבד זה היה לי חשוב להראות איך הם נראים החל מהשקית שבא הם מגיעים ועד ההכנה וההגשה שלהם, הם שומרים נהדר על הצורה שלהם והדבר היחיד שלא ניתן להמחיש לכם זה את הקראנץ' שבביס. 

בתיאבון!

(הצ'ונגוס בדרך לתנור (2 מארזים


ולבסוף הצ'ונגוס בצלחת

את ארבעת המוצרים בסדרת צ'ונגו, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והמרכולים. מחירה של אריזה המכילה 600 גרם: 29.90 ₪ - 32.90 ₪. המוצרים בכשרות: כשר למהדרין בהשגחת הרב א.ד. אוירבך ובכשרות מהדרין רבנות אזורית עמק המעיינות

 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...