יום רביעי, 12 באוגוסט 2020

מרכך כביסה לנור סנסטיב לבעלי עור רגיש/תינוקות




אם יש משהו שתמיד מעלה בי את הצורך להריח ו"לבעבס" זה ריח של תינוק, אין ריח מושלם מזה, עוד לא המציאו את הבושם שיכול להחליף את הריח הזה. קיבלתי להתנסות את המרכך החדש של לנור בייבי, לנור סנסטיב שמיועד לתינוקות ולבעלי עור רגיש, המרכך כמובן מתאים לכל סוגי הכביסה והצבעים, ואינו מכיל כימיקילים שעלולים להזיק. 

לנור סנסטיב עבר בהצלחה את הבדיקה הדרמטולוגית, מה שנתן לו את הגושפנקה לכך שהינו מתאים לעור רגיש, עדין וכו. המרכך מרענן במיוחד ומעניק לבדים שכובסו בו ניחוח פרשי, מרענן ועדין אך כל אלו נמשכים לאורך זמן. אני ניסיתי את המרכך ויכולה להמליץ מתוך ניסיון אישי שאכן הריח נשאר גם לאחר מספר שעות ועל שמיכה ומגבת של תינוק הרחתי אותו גם ימים לאחר הכביסה. 
חשוב לציין שיש לדעת מתי לשים את המרכך בתא המכונת כביסה המיועד לכך, זה משתנה ממכונה למכונה ומתוכנית לתוכנית וזהו חלק מסוד הקסם לקבל ריח משכר של מרכך הכביסה לאורך זמן.
מלבד זה, אני מוכרחה לספר שאני מפרידה את הכביסה של הילדים מהכביסה שלנו, קודם כל כי כך אני מודעת לאפשרויות שעומדות לפני להלבשה ומעבר לזה, אני מאמינה שלפחות עד גיל שנתיים או אם יש ילד עם עור רגיש יש להשתמש בחומרים לכביסה שמיועדים לכך ולא להקל ראש בנושא. 

את לנור סנסטיב החדש עם הריח הנהדר תוכלו לרכוש בכ-16 שקלים, עבור מיכל של 600מ"ל, בכל רשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...