יום רביעי, 15 ביולי 2020

"עוף טוב"- נקניקיות במליחות מעודנת ללא סימון אדום


"עוף טוב" השיקה נקניקיות במליחות מעודנת ללא סימון אדום, הן היחידות בשוק ללא הסימון המדובר, והנקניקיות הטעימות מופחתות נתרן ושומן. אם להודות על האמת, נקניקיות זה טעים! אבל כמו כל דבר, לא כל סוג נכנס אלינו הבייתה, כשקיבלנו להתנסות את הנקניקיות של עוף טוב, התרשמתי לטובה שהן ללא סימון אדום כמו כל השאר ובמקום כלשהו זה עוד יותר עשה לי כייף להכין אותן לילדים. 

את הנקניקיות הפעם הכנתי במים חמים ולאחר מכן הן נכנסו יחד עם הספגטי לתוך רוטב עגבניות של 5 דקות עבודה בערך, בדיוק כמו שאני אוהבת בימים עמוסים אלו, בהם אנחנו נמצאים עם הילדים בבית יותר מהרגיל. הקורונוש לא מפסיקה לתת אותותיה ובשל כך, אנחנו נאלצים לאכול יותר בבית וכפועל יוצא מכך גם לגוון יותר עבור כולם.



למתכן הקליל- 
מוצרים
חבילת נקניקיות עוף טוב
חבילת פסטה 500 גרם 
כפית סוכר
פחית עגבניות מרוסקות 
קופסה קטנה של רסק עגבניות 
מלח לפי הטעם האישי שלכם
בצל בינינו קצוץ
שן שום קצוצה



 

אופן ההכנה- 
את הנקניקיות והספגטי בישלתי יחד לפי הוראות היצרן, 
בסיר נוסף במקביל קצצתי בצל אחד ושן שום, אותם טיגנתי קלות עד להזהבה ולאחר מכן הוספתי פחית עגבניות מרוסקות ורסק עגבניות, בליווי כוס מים אחת וכפית סוכר למיתון החמיצות. 
לאחר כחצי שעה של בישול איטי של הרוטב העברתי את הנקניקיות והספגטי המסוננים ממים לתוך הרוטב ואיחדתי ביניהם בעוד כ-7 דקות.
בתיאבון!




את נקניקיות העוף במליחות מעודנת של "עוף טוב", ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות. הן מגיעות באריזת 360 גרם, במחיר של 14.90 ₪ ובכשרות אוירבך מהדרין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...