יום רביעי, 22 ביולי 2020

לי-בר-אפ- נטע רוקחות מהטבע


כבת לאבא שהוא רופא סיני, יש עניין שלא פסח על הבית שלנו ועל דרך החיים והוא עניין הניקוי רעלים. זה מתחיל מהנפש, חולש על הגוף וכפועל יוצא מכך אף מוביל לפעילויות שונות בתחומי החיים. הרפואה הטבעית גורסת שמערכת ניקוי הרעלים בגופנו חיונית לתפקודו התקין  ושעם הזמן, היא עלולה להיחלש כתוצאה מלחץ ומתח נפשי, אכילת מזון לא בריא, נטילת תרופות באופן קבוע ועוד.

כתוצאה ישירה מהחיים התוססים שלנו, מלאי ההתרחשויות לצד העבודה עם השעות הנוספות, הטיפול המסור בילדים ובשל כל אלו הבחירות המיידיות שאנחנו עושים לעיתים, יש השפעה ישירה על איך שאנחנו מרגישים בנפש ובגוף. אין ספק שהעולם רץ כשהגוף, הגוף רוצה ללכת (מטאפורית כמובן).


חברת " Neta- רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא, מציעה להיעזר ב"לי-בר-אפ"– תמצית שמיכלה לא מעט צמחי מרפא כמו: 
שן ארי, גדילן מצוי, ארטישוק, קלנדולה, כורכום, ליקוריץ (שוש קירח) וזנגביל (ג'ינג'ר).
כל צמחי המרפאה האלו לפי הרפואה הטבעית והמסורתית, מסייעים לריענון הגוף ולהמרצת תהליכי ניקויו מפסולת ורעלים.

הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין, מוסיפה: "במהלך תקופת הריענון והניקוי, חשוב לשמור על צריכת מים ו/או תה ירוק בכמות מספקת (1.5-2 ליטר ליום). כמו כן, מומלץ להגביר צריכה של ירקות ירוקים, ולשלב בארוחות אורז ושעועית מאש. בתום תקופת הניקוי ניתן להחזיר לתפריט סוגי אוכל שונים, תוך הקשבה לגוף. בהחלט ייתכן שתגלו שכעת הגוף שלכם מעדיף דברים אחרים, וכדאי להקשיב לו".
התכשיר בעל תו תקן  .GMPמיוצר בישראל.

כשר: בד"ץ מהדרין הרב רובין.

מחיר מומלץ: 176 ש"ח למארז של 3 בקבוקים (150 מ"ל) ; 129 ש"ח לאריזה של 90 כמוסות.

להשיג בבתי טבע, בתי מרקחת פרטיים ובאתר  http://www.netapharm.co.il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...