יום שישי, 13 בדצמבר 2019

אוהבם לנשנש? אז נשנשו בריא יותר עם פוקסיבוקס-foxxybox





אני מהטיפוס שמנשנשים, חורף , קיץ, זה לא באמת משנה, משהו קטן ליד הקפה או משהו מלוח עם המשקה. תכלס, מי לא אוהב לנשנש משהו קטן כדי לקבל אנרגיות נוספות או סתם משהו טעים כי זה מה שמתחשק. יש לי פתרון אולטימטיבי לכם, לי ולכל בני המשפחה. קבלו במחיאות כפיים את הקופסא המושלמת לנשנושים בריאים שמכילים רק רכיבים מהטבע ועם כזה הרכב ומגוון שפשוט אין מה לחפש במקום אחר :)


קבלו את הפוקסי בוקס, הקופסא הכתומה והטעימה במיוחד. זו שתביא לכם עד הבית הברקות נהדרות ואופציות נפלאות שלא הכרתם עד היום. הקופסא שבזכותה נוכל להמשיך לנשנש אבל בצורה בריאה יותר ולא פחות חשוב הוא מותאמת גם לילדים בבית, כך שכל אחד מבני המשפחה ימצא את מה שהוא אוהב בה.

אחוז גבוה מהנשנושים ברחבי המרקטים השונים מרובה במרכיבים לא בריאים ועם תוספות לא הכרחיות של צבעי מאכל וכו, אני מחפשת תמיד אפשרויות נוספות, שתהיינה טעימות מחד אבל גם בריאות מאידך. הקופסא הכתובה עכשיו ללא גלוטן וכך בעצם צליאקים או רגישים לגלוטן (כמוני) יכולים ליהנות מכל העולמות ואף ילדים, הקופסא הנוכחית היא קופסא משפחתית גדולה במיוחד כך שגם הילדים שלאוו דווקא רגישים לגלוטן יכולים ליהנות ממנה, זה פשוט יהיה נשנוש בריאה וטוב יותר גם עבורם. 

בקופסא קיבלנו 16 פריטים, 6 מתוכם משפחתיים והאחרים אישיים, שבינינו גם אותם ניתן ואפילו רצוי לחלוק (זה לפחות מה שהבנות שלי עשו, כי הן רצו ליהנות מכל הדברים יחד, חכמות ;)).
כל המוצרים שבקופסא עשויים מחומרים טבעיים, איכותיים, מפירות, אגוזים, קמחים בריאים, שקדים, תמרים ועוד. וכמובן כל המארז ללא גלוטן. 

מדובר במארז משפחתי שעכשיו עולה כ-199 שקלים כולל משלוח (עד ה-14/12/19) ולאחר מכן תוכלו ליהנות ממנו בתוספת 20 שקלים משלוח בלבד, בנוסף תוכלו ליהנות מהנחה אם תעשו מנוי חדשוי (בהתקשרות טלפונית), וכך תוכלו ליהנות ממחיר מוזל. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...