יום רביעי, 11 בדצמבר 2019

חנוכה 2019- מחזמר "חפש את המטמון"


חנוכה זה אחד מהחגים שאני הכי אוהבת, שכן בתקופה הזו  של השנה של הצגות/ מחזות זמר רבים מה שמוביל אותנו לפנות עוד קצת את היומנים וליהנות עם הילדים יחד. אני מאוד אוהבת אירועי תרבות מעין אלו ולכן חשוב לי מאוד ללמד ולקחת חלק אינטגרלי בהם עם הילדים. שמגיל צעיר יחוו, ילמדו להכיר, ילמדו ליהנות מזה ובעתיד השאיפה שלי שימשיכו את דרכי ויאהבו את אירועי התרבות באשר הם. 

בהצגה/ מחזמר  "לחפש את המטמון" משתתפים כוכבי הילדים המובילים: רוי בוי, יובל המבולבל, קוגומלו, שי ורועי ומיכל ינאי. תמצאו את עצמכם חיש קל במסע מעניין, מסקרן, מעין שיעור לחיים לכל הלדים ובינינו גם לנו המבוגרים לא יזיק כל הזמן להיזכר ולדבוק בו.
בבית הספר "דרורים" אותו מנהלת מיכל ינאי שטקליס ה"מוזרה", יש קבוצת ילדים ומורים שכל הילדים אוהבים.  את הילדים מגלמים יובל המבולבל והצמד רועי ושי, על המורים אמונים רוי בוי - איש הטבע קוגומלו המורה הספורטאי, האנרגטי והמקסים כל כך.

המחזמר מושקע מאוד, עם ליווי של רקדנים מוכשרים בפני עצמם, בו תוכלו ליהנות ממספר תלבושות נהדרות והחלפות תפאורה מקצועית ומדויקת כל כך. את סיפור העלילה כתב יובל ובו הוא משלב מוסר השכל חשוב ביותר תוך כדי ליווי השירים של כל הכוכבים האהובים על הילדים. לבית הספר מגיעה פיה והיא שולחת את כל הילדים למציאת המטמון הגדול ביותר בעולם, כשתוך כדי ההרפתקה הילדים לומדים שהמטמון האמיתי הוא היכולת לתת לאחר ושהדרך היא לא פחות חשובה מהתוצאה. 

הבנות שלי, אחת בת כמעט 3, השנייה בת 4 מאוד נהנו מהמחזמר, הן היו מהופנטות, ההפקה הייתה איכותית ומלאת כל טוב, כזו שהן מיד בסיום שאלו אותי מתי נלך לראות שוב את המופע. מעשה שכזה לא קורה אצלנו הרבה, לא לכל הצגה הן רוצות ללכת שוב ולדעתי זו החותמת האמיתית לכך שההנאה הייתה רבה, כזו שרוצים ממנה עוד ועוד. 
 
בימוי: אבי דור | מחזה:  יובל שם טוב | לחנים והפקה מוזיקלית: אסי טל
משך ההצגה: שעה וחצי כולל הפסקה
מכירת כרטיסים והפצה ראשית – קופת תל אביב
www.2207.co.il , *2207 
מחירי כרטיס: 149 ₪
ביחד בשבילך: 49 ₪
הסתדרות המורים: 59 ₪
מועדון חבר: 64 ₪
מבצעים נוספים בחברות האשראי ובועדים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...