יום ראשון, 22 בדצמבר 2019

ספר ילדים חדשים " הסקרנים-מדע"



"הסקרנים- מדע" סדרה ספרים נהדרת לילדים, החל מפעוטות ועד גילאי בית ספר יסודי, אני מאוד אוהבת את ספרי הידע בעזרת אני מקבלת אפשרות למסגרת ובתוכה אני בונה פעילויות ואפילו רק שיחות סביב נושא מסוים, למשל, מאיפה אנחנו מקבלים את החשמל? ואיך הגוף שלנו נלחם בחיידקים? 

שאלה כביכול קטנה אבל דרכה בעצם אנחנו ניגשים לנושאים שהם פחות המקום הבטוח שלי ושם אני יכולה להסביר לילדים שלי ביתר קלות על הנושא.

הספר מאת אן רוניי בהוצאת דני ספרים, הוא אחד מתוך סדרת ספרים לילדים סקרנים וגם להורים שרוצים לפתח את יצר הסקרנות אצל הילדים ואת טווח הידע המורחב שלהם. בסדרה ספרים נוספים של דינוזאורים וגוף האדם. את האיורים שממחישים בצורה נהדרת את הנדרש, איירה פאולינה ריבס וחגי ברקת תרגם אותו מאנגלית. 

הספר מנוקד ומאוד מופשט וקל גם לקוראים הצעירים, אפשר לייצר עבורם סדרת משימות ו/ או שאלות נוספות כפועל יוצא מהנכתב בספר. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...