יום ראשון, 22 בדצמבר 2019

נוק משיקה מוצץ חדש-נוק ספייס

    
נוק ספייס-nuk space מוצץ חדש שמשווק בימים אלו, אשר עוצב בצורה יוצאת דופן הן מבחינת יופי והן מבחינת התאמתו לצרכי התינוק. טבעת המוצץ דקה במיוחד מה שמאפשר לעור התינוק לנשום ולקבל זרימת אויר גדולה סביב פה התינוק. המוצץ כמובן מותאם מבחינה אורתודנטית לפי התינוק והוא בעל פטמה צרה, דקה ושטוחה.

העיצוב החדשני עם דמויות החיות המתוקות של מוצץ נוק ספייס-nuk space מגיע במגוון צבעים ומעוטר בדמויות של בעלי חיים בתלת ממד, מה שהופך את עיצובו לייחודי ואטרקטיבי במיוחד. כאמא, מאוד אהבתי את החידוש המרענן בויזואליות של המוצצים. מדובר במוצר מדליק ביותר עם ערך מוסף מבחינה אורתודנטית, הפטמה צרה במיוחד, יותר מאשר מוצצים אחרים מה שיכול לסייע בהמשך שקשת הלסת והשיניים לא יפגעו (כך לפחות אני מקווה, אני לא רופאה במקצועי). 

מחקרים מראים כי 95% מהתינוקות אימצו את המוצץ במחקר שערכה החברה בגרמניה נמצא כי 99% מהאימהות ימליצו על המוצץ החדש, במיוחד לתינוקות בעלי עור רגיש, 97% מהאימהות חושבות שהמוצץ מאפשר יותר זרימת אוויר לפנים של התינוק ו-98% חושבות שהמוצץ מאפשר לעורו העדין של התינוק לנשום. עוד מראה המחקר כי 95% מהתינוקות אימצו את המוצץ.

 מוצצי NUK מוצעים: לגילאי 0-6 חודשים ולגילאי 6-18 חודשים. מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪ (לאריזה של זוג מוצצים). לרגל ההשקה: מבצע בסופר-פארם: 25% הנחה על מגוון מוצרי NUK כולל מוצצי ספייס בין התאריכים 19.12.19 ועד 1.1.2020 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...