יום ראשון, 22 בדצמבר 2019

ספרי פאזל חדשים- "קופיקו פאזל בגן חיות" "קופיקו פאזל בפארק"



ספרי פאזל לכל המשפחה," קופיקופאזל בפארק" "קופיקופאזל בגן החיות", שני ספרים מקסימים במיוחד לסיטואציות שכולנו מכירים ואוהבים לקחת חלק מהן. את הספרים כתבה תמר בורשטין-לזר ואת האיורים אייר דדי ונגר. 

קופיקו הקוף הכי חמוד שיש, יוצא להרפתקאות ולוקח אותנו איתו ליהנות ולשחק יחדיו. זה רעיון מעולה בעיניי השילוב שבין הסיפור לבין הפאזלים שבכל ספר, תוכלו למצוא בכל ספר שלושה פאזלים שונים, כך שתוך כדי קריאת הספר עושים פאוזות נהדרות לטובת פירוק והרכבת הפאזלים תוך כדי תנועה. 

אני הופכת את הספרים האלו למרכז בשעות שלנו יחד, מכיוון שיש לי שתי בנות שהן בנות 3 ו-4 אני משתמשת בספרים האלו לטובת שאילת שאלות, העלאת סיטואציות שלנו בדומה למה שקופיקו עובר וכך מפתחת שיחה שלמה על הספר, עלינו ובכלל על מה עושים השבוע ומה הן רוצות שנעשה. 

שני הספרים מגיעים בכריכה עבה וקשיחה, מכיוון שמרכיבים בפנים את הפאזלים השונים, יש מעין מסגרת לפאזל בדף הספר ובתוכנה מתנהלים. חלקי הפאזל יחסית גדולים ולכן ניתן להתחיל להשתמש בבהם בגיל צעיר יחסית. את הספרים ניתן לרכוש בחנויות השונות במחיר של כ-68 שקלים (לכל ספר), או בחנות המקוונת של הוצאת הספר "דני ספרים"- www.siman-kria.co.il   



   
   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...