יום ראשון, 22 בדצמבר 2019

הספר "קופיקו בייבי- מקלחת ולישון"


את ספרי קופיקו אני מכירה עוד מהתקופה בה הייתי ילדה, אהבתי אותם כל כך ועכשיו ההתחדשות שלהם מהווה עבורי ילדות מחודשת יחד עם הילדים שלי, הספר "קופיקו בייבי מקלחת ולישון" אשר כתבה תמר בורשטין- לזר ואייר דדי ונגר, הוא ספר מקסים ויכול לסייע במיוחד בטקס השינה המוכר לכולנו, שהוא ארוחת ערב ולאחר מכן מקלחת, התארגנות וכניסה למיטה לשינה. והוא אפילו יכול לעזור יותר במידה ויש לכם סרבני מקלחת, שיכול להוות עבורם מראה ובעצם סוג של הזדהות וקבלה מהצד של הפעולות הנדרשות.

מדובר בספר חוויתי מאוד, עם ערכי מוסף רבים :חברות, התמודדות עם קשיים, עזרה, הכרה בקושי, ואפילו פיתוח הדימיון. נוגה פחות אוהבת מים, ולכן היא גם מעדיפה לא להתקלח לפני השינה ולכן מעדיפה לעיתים לשכוח מזה. קופיקו נחלץ לעזרה, יש לו רעיון כדי לעזור לה להתגבר על פחד מהמקלחת ואף ללכת לישון עם חיוך על השפתיים וכוכבים בעיניים. 
הספר מלווה במארז כוכבים שזוהרים בחושך, דרך מקסימה לחבר את הילדים ללילה באופן כללי, אני החלטתי לתת את הכוכבים הזוהרים לבנות שלי, בנות 3 ו-4 והן שומרות עליהם מתחת לכרית ואחרי שאני יוצאת מהחדר (לאחר הקראת הסיפור), אני נהנית לשמוע אותן מדברות ומשחקות איתם מעט. את הספר ניתן לרכוש בחנויות השונות במחיר של כ-88 שקלים, או בחנות המקוונת של הוצאת הספר "דני ספרים"- www.siman-kria.co.il 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...