יום רביעי, 11 בדצמבר 2019

Johnson & Johnson לא מפסיקים להפתיע- קבלו את סדרת הקץ לקשרים



כשג'ונסון משיקה סדרה חדשה לילדים, סדרה שמבשרת על סיוע אמיתי בסירוק השיער, הטבה במראה השיער ובנוסף מעניקה הטבה סופר נהדרת לרכישת כרטיסים למחזמר "רפונזל" לחנוכה, אני מתייצבת לבדוק על מה מדובר :)

כאמא ל-3 מתולתלים, 2 עם תלתלים סגורים ומכווצים (בקבוקים) ואחת עם תלתלים פתוחים אני כל הזמן במירוץ אחרי החומרים הנדרשים להם כדי להפיק את המירב מהשיער וכמובן עם מינימום כאב ומקסימום נוחות להם ולי. התנסיתי עם הבנות בסדרה הירוקה החדשה של JOHNSON , ראשית כל מדובר בסדרה עם ריח משגע! כן, עם סימן קריאה, לא טעיתי בפיסוק. 


הסדרה החדשה מעניקה הטבה משמעותית בסירוק השיער, חפפנו עם השמפו והמרכך והרגשתי שקיבלתי "עזרה" נוספת וטובה מהרגיל, השיער מרגיש רך יותר, גמיש יותר ומלא חיוניות.
מעבר לזה ניכר שהושקעה מחשבה רבה והתאמה לשיער של הילדים, בתכשירים חומרים מותרים לשימוש בילדים.
כל המוצרים אינם מכילים פרבנים, צבע, פתאלטים וסולפטים.


שיתוף הפעולה בין Johnson & Johnson ל"רפונזל"  המחזמר המקסים שיתקיים בחנוכה בהשתתפות טל מוסרי, נעמה סופר על ועוד, יתקיים בכל סניפי רשת רמי לוי, ויציע לכל מי שרוכש מוצר אחד מתוך ששת מוצרי השיער של ג'ונסון לילדים, קבלת הטבה לרכישת כרטיס ל"רפונזל", במחיר של 59 שקלים בלבד, במקום 89 שקלים. (ההטבה תינתן כספח בקופה ובו טלפון להזמנת הכרטיס המוזל).

לבאי המופע תמתין הפתעה נוספת: מדבקה שתודבק מתחת לאחד הכיסאות באולם תעניק לזוכה בה את האפשרות לפגוש את כוכבי ההצגה מאחורי הקלעים ולקבל ערכת מוצרי ג'ונסונס מפנקת לשיער עם כל המוצרים החדשים.

מוצרי הטיפוח החדשים לשיער לילדים כוללים את סדרת "הקץ לקשרים" וסדרת "טיפות של ברק":



סדרת "הקץ לקשרים", הפועלת בשיטת שלושת השלבים, כוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל, ומיועדת להקל על הסירוק – גם של שיער ארוך ומתולתל. שימוש במוצרי הסדרה מתיר 75% יותר קשרים!
מחירים: שמפו- 23.90 שקלים, מרכך- 23.90 שקלים, ספריי לסירוק קל- 21.90 שקלים


סדרת "טיפות של ברק", הכוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל יותר, מעניקה לשיער רכות של משי ברק ומראה שיער בריא לאורך כל היום. מוצרי הסדרה מקלים על הסירוק ומוסיפים לשיער ריח מעולה.
מחירים: שמפו- 18 שקלים, מרכך- 23.90 שקלים, ספריי- 21.90 שקלים


מ - Johnson & Johnson נמסר: "הסדרות החדשות פותחו במחשבה על נוחות ואפקטיביות ומתוך רצון להקל על הסירוק ולהפוך אותו לזמן של חיבור בין הורים לילדים. אנחנו שמחים לשתף פעולה עם המחזמר "רפונזל" ולהראות את הקסם שניתן לעשות עם שיער בכל אורך, מרקם וצורה בזכות מוצרי הטיפוח היחודיים של המותג".





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...